Hallo lieve meiden, Ik was al een tijdje niet meer actief op de ZP, omdat het even teveel was voor me. We hebben inmiddels een mislukte 2e ICSI ronde achter de rug (helaas deden mijn eierstokken hun best niet) ik zou voor de 3e ICSI het maximale aantal hormonen krijgen wat wij niet zien zitten, en ik heb gisteren samen met mijn man het besluit genomen er een punt achter te zetten. Het is wel even wennen dat we zonder kinderen het leven door gaan maken. Onze droom was een gezinnetje, maar we zijn al zolang bezig en we krijgen alleen maar teleurstellingen te verwerken dat het zo goed voor ons is. Ik wil daarom even afscheid nemen van de meiden hier, jullie zijn allemaal super en blijf elkaar steunen. En natuurlijk hoop ik dat al jullie dromen en wensen uit gaan komen. Hele dikke en liefdevolle knuffel, C.G. \ Gobje
Lieve Gobje, Wat een moedig besluit. Het is niet zomaar ergens even een punt erachter zetten. Gun ook jezelf de tijd om het te verwerken. Heel veel sterkte hiermee. En daarna genieten van het leven. Het leven is té mooi om het níet te beleven. Houd je taai. x M
Lieve Gobje, wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie zijn! Ik hoop dat jullie dit gemis een plaatsje zullen kunnen geven en dat jullie leven samen verder prachtig wordt! Veel sterkte nog! Lieve groetjes, Elke
Lieve Gobje, het moet een verschrikkelijke zware keuze voor jullie geweest zijn. Ik wens jou en je man heel veel stekte toe om dit gemis een plekje te gaan geven. Probeer samen met je man uit het leven te halen wat erin zit. Ook zonder kinderen is het leven, zei het anders dan jullie altijd hebben gehoopt, de moeite waard. Veel sterkte maar ook veel geluk samen! Ieoor
Lieve CG, Wat moet dit een moeilijk besluit zijn geweest. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en ook weer kunnen genieten van alles! Heel veel sterkte en veel geluk samen!!! Liefs Jewel
Bedankt voor de super lieve reacties meiden ! Dat doet me goed.... Het zal inderdaad wel even tijd kosten om het een plaatsje te geven, maar op de één of andere manier geeft het ook wat rust. Liefs Gobje
Lieve Gobje, Wat een ontzettend droevige berichten zijn dit altijd. Je hoopt zo dat iedereen die de MMM ingaat niet met lege handen achter blijft... Ik hoop dat jullie een mooie invulling zullen vinden met zijn tweetjes, of met niet biologische kindjes misschien? Heel veel geluk en kracht samen... Liefs Elmo
Ook hier nog een keer CG; wat sterk en moedig van jullie samen. Heel veel liefde, geluk en alle goeds voor jullie in de toekomst! We hyven.... Dikke knuffel en liefs
jee meid, wat een nare berichten zijn dit toch. wel heel moedig van je om er een punt achter te zetten. ik hoop dat jullie het geluk in iets anders zullen vinden meid. hele dikke knuffel. liefs lisa.
Jeetje meid, wat een ongelooflijk moeilijke beslissing. Maar wel heel moedig. Ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven en dat jullie samen binnenkort weer van het leven kunnen genieten zonder al die teleurstellingen. Veel sterkte de komende tijd en veel geluk voor de toekomst!
Lieve meid, wat moet dat een moeilijke beslissing geweest zijn voor jullie. Ik krijg er de rillingen van. Ik wil jullie veel knuffels geven en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en veel steun aan elkaar hebben. Dikke knuffel en liefs Noesje
Jeetje meid, wat een ongelooflijke moeilijke, maar vooral moedige beslissing. Heel veel sterkte en succes met het verwerkingsproces en heel veel geluk voor de rest van jullie leven! Liefs
Lieve Gobje, Heel veel sterkte met dit moeilijke besluit. Wij hebben dit besluit ook anderhalve maand geleden genomen en ondanks dat het heel veel pijn doet, heeft het ons rust gebracht. Geen medische toestanden meer, geen maandelijkse onrust of het wel of niet deze keer raak was maar gewoon leven. Zo gewoon is gewoon ook weer niet, maar ik hoop dat het jou ook deze rust mag geven. Wat ons heel erg geholpen heeft is om al dit negatieve in iets positefs om te zetten. Het helpt ons heel erg om door de moeilijkste momenten heen te komen. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en kracht toe om deze beslissing te kunnen dragen. liefs Nicoletta
Bedankt lieve meiden ! En Nicoletta, ik herken het helemaal. Aan de ene kant zijn we nog verdrietig, maar aan de andere kant ook opgelucht en geen maandelijkse spanning of "nare" behandelingen meer..... Gelukkig gaan we snel op vakantie en kunnen we lekker gaan genieten zonder stress..... Wij hebben er zelf voor gekozen om zonder kinderen verder door het leven te gaan, dus geen donoren, pleegkinderen of adoptie. Wij gaan (weer) lekker met z'n tweetjes van het leven genieten...
Goed van jullie! Een keuze is voor iedereen anders, zolang het negatieve een positief einde heeft en jullie je er in kunnen vinden geeft het rust. Zo te zien geeft alleen de beslissing nemen al z'n eerste positieve uitwerking op jullie gehad. Natuurlijk met z'n ups en downs maar ik wens jullie samen echt alle goeds toe! Hele fijne vakantie samen en geniet ervan!
Hey meid, een hele moeilijke maar hele moedige beslissing. k wens jullie samen heel veel sterkte en kracht toe. Liefs Zora
Wat ontzettend knap dat jullie de keuze hebben gemaakt om te stoppen met behandelen. Ik wordt als ik dit lees toch altijd heel verdrietig, dat iemand voor zo'n keuze gezet wordt. Wij hebben ook nog 1 poging over en ook ik zie op dit moment niet waarom we de pleegzorg in zouden gaan of een adoptieprocedure zouden starten. Het streven is toch een kindje van ons zelf. Heel veel succes in de toekomst. Elvira
Wat een moeilijke en vooral zware beslissing moet dit zijn voor jullie. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en evengoed te kunnen genieten van het leven al is het leven soms oneerlijk! gr vruchtje
wow ik ziet hier met rillingen op mijn rug, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd maar ook de tijd hierna, het is iets wat je altijd met je mee zult dragen, het is nooit weg. de opluchting kan ik wel begrijpen denk ik maar het lege gevoel zal erg zeer doen. nogmaals echt ontzettend knap dat jullie zelf deze beslissing hebben gemaakt, het is jullie beslissing, heel veel resepct daarvoor en ik wens jullie al het mooie in de toekomst!