Zwanger? +pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sanex, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik ben nu 11 dagen overtijd, en heb veel zwangerschapssymptomen. Ik ben dus bang dat ik zwanger ben, ookal was de test negatief. Normaal ben ik altijd precies optijd ongesteld, en deze keer heb ik alleen een heel klein beetje rozeactige "afscheiding" gehad, en daag voordat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden. maar ik slik wel gewoon nog steeds de pil. Kan dit kwaad? Moet ik er mee stoppen? Of kan ik ook wachten met stoppen totdat ik zeker weet dat ik zwanger ben?
    Ik hoop dat iemand mij antwoord op mijn vraag kan geven.

Liefs, Sanne.

2. Mama van Yerko

Mama van Yerko Nieuw lid

14 aug 2006
    3
    0
    0
    k zou toch snel ff een testje doen
    en als t positief is beste met de pil stoppen
    als t negatief is kan je beste doorgaan met de pil nemen lijkt mij, maar toch verder laten controleren (eventueel bloedonderzoek of zo), ook laten checken waarom ze deze keer neit zijn doorgekomen he

groetjes

3. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Maar wat als de test nu weer negatief is?
    En ik ben verder ookal naar de dokter geweest, omdat ik me zo voel, en hij zei dat er niks aan de hand was. Maar op de vraag waarom ik dan nu niet ongesteld was geworden, terwijl ik het normaal superregelmatig was, had hij ook geen antwoord. De stakker. Dus wordt nog even afwachten. :)

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Sanne,

Ik zou inderdaad ook even een test doen als het negatief is gewoon de strip die je nu gebruikt afmaken en kijken of de ongesteldheid nu dan wel doorzet.

Ik heb er zelf geen ervaring mee gehad, wel dat in de loop der jaren de dag van mijn ongesteldheid is opgeschoven (eerst maandagochtend, toen middag toen avond en nu vaak dinsdagochtend) maar verder niet.

Heb je de pil anders langer doorgeslikt dan normaal? Ben je het een paar keer vergeten te slikken, later geslikt? Dan kan volgens mij allemaal invloed hebben. Plus misschien ben je wat meer gestressed dan normaal door omstandigheden? Ook dat kan volgens mij invloed hebben.

Wordt je je volgende cyclus weer niet ongesteld dan moet je zeker weer even naar je huisarts gaan maar voor nu voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest doen.

Succes!!

Kweenie

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dat je normaal heel regelmatig was, dat lijkt me logisch als je de pil slikt. Ik heb ook wel eens een ongesteldheid overgeslagen, terwijl ik de pil slikte. Dat kan gebeuren volgens mijn HA. Ik was dan ook niet zwanger en werd de volgende ronde gewoon weer ongesteld.

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo Sanex,

Ik was ook aan de pil en dacht dat ik zwanger was, veel negatieve tetsen gehad.
    Ik ben in totaal dik 60 dagen overtijd geweest :(
    En vorige week heb ik weer een mestruatie gehad..bij mij begon het ook met wat rozig slijm verlies een paar dagen later zette de menstruatie door.

Ik heb de pil zelf niet doorgeslikt omdat ik zekerheid wou, en op mijn menstruatie wou wachten..het heeft wel even geduurd maar uiteindelijk gewoon ongesteld geworden.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als je al een poosje de pil slikt kun je idd een ontrekkingsbloeding (want als je de pil slikt heb je geen menstruatie ;) ) overslaan.
    Dit komt omdat je dan zo weinig baarmoederslijmvlies aanmaakt. Ik hoop dat je me snapt. Kan helemaal geen kwaad.
    Als je hem vergeten bent, te laat ingenomen, overgeven/diarree hebt gehad of andere medicijnen die invloed kunnen hebben op de pil zou ik nog een keer testen voor de zekerheid.

8. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Pfff.. Ik snap nu echt helemaal niks meer van mijn lichaam..
    Ik slik de pil gewoon nog, ben gewoon doorgegaan met mijn strip, maar heb wel 4 losse dagen gehad, dat ik telkens wat bruinigs verloor.. :rolleyes:
    Niet leuk meer nu.

9. Annie21

Annie21 Nieuw lid

24 aug 2006
    3
    0
    0
    Hey Hallo!
    Ik ben nieuw hier en ik las je verhaal. Ik heb precies hetzelfde. Ben niet ongi. geworden en ben ook aan de pil. Ik kan precies weten wanneer ik ongi. moet worden. Maar nu heb ik last van een opgeblazen gevoel en vlagen van misselijkheid. Van koffie ga ik over mijn nek. Ik heb nu al 2 testen gedaan en deze waren allebei negatief. Snap er niets meer van! Dokter is op vakantie. Maar hij is er volgende week weer. Dus snel een afspraak maken maar...

Groetjes!

10. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb het inderdaad ook.. Echt vaak misselijk ook.. Ik hoef nog net niet over te geven, maar zit er wel dicht tegenaan..
    Alleen is het jammer dat mijn huisarts mijn klachten niet serieus nam ofzo..
    Veel succes bij de dokter als je gaat, en laat je even weten hoe het ging? ;)

11. Marjo

Marjo Nieuw lid

28 aug 2006
    1
    0
    0
    Ik pak al sinds januari de pil & k heb sinds n maand seks. De vorige keer heb k mn regels gekregen ma deze keer blijven ze weg. Feitelijk kan het toch niet dat ik zwanger ben ofwel? De pil beschermt je toch optimaal tegen zwangerschap. Ik heb schrik & zou k n zwangerschapstest halen hier in het dorp? Of ergens anders?

x Marjolein

12. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik kan daar niks over zeggen meisje. Ga op je gevoel af is de beste tip die ik je kan geven. :)

13. Annie21

Annie21 Nieuw lid

24 aug 2006
    3
    0
    0
    Nou heb de dokter gebeld..kreeg de assistente eraan.. Ik kon mijn verhaal niet eens helemaal uitleggen en ze zei och niets aan de hand... Ik had nog niet de tijd om te vertellen dat ik inmiddels last heb gekregen van buikpijn en steken in mijn rug...Ben benieuwd of ik de volgende keer mijn regels krijg anders doe ik zo weer een test...Moet zovaak naar de wc en heb een druk op mijn buik...Kon het vanmiddag niet eens meer ophouden...Word helemaal gek hier!

Groetjessss

Ps: weet jij al meer??

Deel Deze Pagina