handje bij haar hoofd.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sonya one love, Nov 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

Sinds ruim een week houd mijn meisje vaak een handje tegen haar hoof d aan, ziet er dan net uit of ze veel zorgen heeft of na moet denken.
    Nu doet ze dat voornamelijk als ze haar flesje drinkt of moe is en in slaapt valt..
    nu is ze wel al een week verkouden en snotterig en koorst die op en af gaat.
    moet ik me er ongerust over maken of toch niet..
    ben vorige week bij de ha geweest en die zij dat ze verder goed gezond was :cry:

2. Niet meer actief

Ik kan je hier geen antwoord op geven, maar ik wil je wel veel succes en beterschap voor de kleine wensen!

3. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee deed en doet dit ook. Vaak als ze in bed ligt en in slaap valt. Ze legt dan haar armpje tegen haar gezicht en probeert op haar mouw te sabbelen. Doet ze ipv een speen of duim...

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    He Sonya, wat is je mooie meisje gegroeid zeg! Wat een knapperd! Ik weet zo nietwaarom je kindje dat doet met haar handje. Jesper ligt wel eens zo als hij slaapt en dan lijkt het idd of hij nadenkt....

5. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Mijn zoontje legt zijn linkerhandje ook altijd achter/langs zijn oortje als hij drinkt. Ik vind het er erg grappig uitzien, volgens mij is het absoluut niks om je zorgen over te maken hoor!

6. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn doet dit ook vaak als hij moe is en ook wel es tijdens z'n fles.

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

oke..bedankt....ik dacht al mischien last van haar oortje omdat ze al een weekje verkouden is....maar ik mag wel gewoon aan haar oortje komen vandaar.

Share This Page