Zijn er ook minpunten aan de buggy van MacLaren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chantico, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Afgezien van de prijs hoor je meestal alleen maar goede dingen over de buggys van MacLaren. Is dat omdat mensen er zoveel voor betaald hebben dat ze geen nadelen meer willen zien? ;) Of zijn ze echt 'foutloos'?

Wie heeft een MacLaren en kan er ook minpuntjes aan benoemen? Wegen ze op tegen de pluspunten? Is zo'n ding z'n geld waard? Of denk je dat een goedkoper exemplaar ook goed zou zijn geweest?

Kan de MacLaren eigenlijk ook achter op de fiets (in de BuggyMee?)

Vragen, vragen, maar dat is omdat er nu 20% korting is bij Prenatal, dus ik denk er over snel een beslissing te nemen. Wilde toch eerst nog even naar jullie ervaringen vragen.

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben zo'n buggy en zijn er erg tevreden over. Ik heb hem zelfs van MP gehaald, hij is al 3 jaar oud en ziet er super uit. Hij rijdt ook erg fijn. Ik heb geen minpunten, hij functioneert prima!

En als er dan zo'n korting is...;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een maclaren quest, de roze met grijs, echt mooi voor een meisje.
    Wij vinden het een fijne buggy, hij rijd gewoon super en totaal niet gammel zoals sommige andere buggy's.
    Hij kan gewoon op de buggymee.
    Een minpuntje, dat je met de kap omhoog gewoon niet goed door het kijkvenster kan kijken, of je moet bukken.
    Maar eigenlijk missen we dat kijken door het kijkvenster totaal niet.

Misschien kun je even testritjes gaan maken bij de prenatal.
    Gewoon je kindje in verschillende buggy's doen, en dan kijken welke je het lekkerst vind rijden.

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij hadden de buggy (een nieuwe maclaren quest sport) en hebben hem al snel weer verkocht. Het was voor mij echt een super buggy maar voor mijn vriend (2 meter) was hij echt véél te laag.

5. Chantico

Gelukkig zijn wij niet zo lang, dus dat hoeft geen bezwaar te zijn.

Heb je bij een buggy vaak de kap omhoog, of kan je ook goed met de kap ingeklapt rijden?

6. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een Techno XT. Wat ik een minpunt vind: klein zakje onder de buggy. Ik doe er ook vaak boodschappen mee, maar er kan dus niets in.
    Maar ik ben er verder heeeeeeel tevreden over. Wil (moet) over een poos een duowagen kopen en dat wordt ws. ook MacLaren (via MP dan).

7. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij regen en zon is de kap uitgeklapt, maar zeker bij grotere kindjes al niet zo vaak meer. (Tenminste, bij mij werkt dat zo)

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Nou dat is toevallig! ik heb net een minpunt opgeschreven, hij kiept gauw! vooral als ie op de laatste positie staat (baby zowat liggende erin zit) en je er een tasje aan op hangt.
    minpunt staat bij Baby met hersenschudding

Hij kan wel achterop de fiets.
    Verder ben ik er wel tevreden over, hij rijdt gemakkelijk en de baby kan er liggend in. bij de buggy van Quinny moet de baby veel rechter op zitten.

9. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, die van ons kiept ook vrij gemakkelijk. Helemaal vergeten.

10. odet

odet Niet meer actief

ik heb ook nog geen minpunten gevonden.
    ik denk dat elke buggy omvalt als je er wat gewicht aan hangt.
    inderdaad, wel het kijkvenster, je ziet er niks door hahaha, maar ik vindt dat niet echt een bezwaar om hem niet te kopen

11. Chantico

En na wat speurwerk op het net is ook de Koelstra buggy nu in de running.

Iemand daar ervaring mee?
    Met de zoekfunctie zijn daar ook wel veel positieve berichten over te vinden.
    Maar naar minpuntjes ben ik ook nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina