Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en misschie zit ik in verkerde topic..hoop niet, maar hoor graag waar ik dan moet zijn.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen in mijn verhaal... Ik gebruik geen pil, heb 2 kinderen en we zijn bezig met derde.. Op 9/12/07 was mijn echte nod; met beetje pijn en kleur was zoals altijd..Ik heb onregelmatige nod, varieert tussen 30-38dgn. Na nod hebben we regelmatig geklust , op lang op vakantie geweest en was heel ontspannend.... Op 5/1//08 tijdens vrijen beetje (bruine) afscheiding gehad, daarna niets meer ook niet tijdens plassen. Dacht eerst dat mijn nod begonnen was maar bloeding zette niet door. Op 10/1/08 kreeg ik gedurende paar dagen vage bruinachtige afscheiding, elke dag klein beetje, zonder pijn en normale toestand die ik heb tijdens nod...Na paar dagen was afgelopen. Het is mij opgevallen dat ik afgelopen 7-10 dagen wat meer moe ben, af een toe niet lekker, ook savonds misselijk, en meer wil slapen... Ik ben echt in de war en weet niet meer wat ik van moet denken? Kan het zijn dat ik toch zwanger ben of was dit allemaal gewoon nod geweest? Heeft iemand zoiets mee gemaakt of weet iets meer over dit soort gevallen? Bedankt alvast Groeten
als ik jou was zou ik testen...die bloeding zou een innestelbloeding kunnen zijn. je zit nu rond dag 46 (?) van je cyclus, dan ben je dus al 8 dagen overtijd uitgaande van je langste cyclus. Testen dus! Succes!
hoi bedankt voor jullie reactie...ik moet inderdaad testen, maar vind zo spannend...ben bang dat negatief wordt en dan word ik teleurgesteld... ben in war vooral omdat ik 2 keer in een maand die afschijding kreeg, dacht misschien ben ik gewoon ongesteld, maar vond toch een vreemde bloeding... ik laat jullie weten als ik test heb gedaan groeten
ik ga morgen ochtend (ochtend urine dacht beter is) testen....vandaag had ik ontzettend last van humeur, misselijkheid en krampen in mijn buik...weet echt niet meer! als ik niet zwanger ben en stel dat mijn nod 9-10 februari moet komen dan snap ik niet dat ik zo vroeg pms klachten krijg... groeten
Ik heb het ook gehad, ongi-kramp, bruinverlies, en bleek ook zwanger te zijn, al 5 weekjes. Spannend hoor meid! Veel suc6 met testen morgen, en laat het ons weten Liefs Charissa
hoi allemaal.. ik heb vanochtend getest en helaas is negatief ik weet zelf niet meer wat ik moet denken, de klachten heb ik nog steeds en als ik ongesteld wordt dat is pas rond 9-10 februari en mijn nod is altijd tussen 30-38, dus kan nog later dan dat... heb tot nu toe nooit last van ovulatie, voel zelfs nooit wat..dus kan dit ovulatie klachten zijn? naar mijn idee is dit veel te vroeg voor nod klachten? heb zelf twee kinderen, en bij alle twee had ik verschillende symptomen maar wist gelijk vroeg in begin dat ik zwanger was...maar heb veel wat later getest... heeft iemand hier ervaring mee? wat kan aan de hand zijn? bedankt en groetjes
Hey antonija! Ik zit helemaal met hetzelfde. Kijk maar naar banner. Ik heb wel nog geen kinderen en laatste keer ongesteld 09/12 Naar het schijnt heb ik geen eisprong gemaakt maar daar ben ik nog niet zeker van
hoi hormoontje, kan je mij meer vertellen hoe is bij jouw gegaan? wanneer heb je test gedaan? we hebben zelfde symptomen en msschien ben ik wel zwanger maar ben te vroeg test gedaan... groetjes
hoi saartjeH, grappig..ik was ook (denk ik dat dat echte nod was) 9/12 ongesteld geweest, maar had later (januari) een keer na klussen beetje bruin afschijding en paar dagen later weer zelfde maar dit keer duurde paar dagen (heel klein beetje)..naar mijn ideee geen nod! maar wie weet ? heb je al getest? had je ook bruin afschijding? spannend hoor..... succes