Moest vh cb overstappen op 3 flessen per dag,en tussendoor hapjes, sappies of thee, nou vanmorgen wou hij geen sapje tussendoor, maar als hij dat vanmiddag ook niet wil, krijgt hij nooit genoeg binnen. Iemand tips?, of moet hij gewoon wennen?
wij zijn vanmorgen ook naar het cb geweest, en wij zitten ook al ff op 3 flessen. en sam wil ook niks tussendoor. ze kreeg wel voldoende vocht volgens haar. het was dus niet zo erg als ze het nog niet wilde. wel even iedere dag proberen
Het fruithapje van vanmorgen ging lekker, hij zei ook een keer mmm. Dus hij vond het wel wat, het 1e hapje is altijd even wennen. Voor vanavond staat er doperwten met aardappel door mama gemaakt op het menu.Ik hoop dat hij vanmiddag de thee wel wil.
misschien zelfgemaakt sappies in plaats van kant en klaar dat smaakt soms heel erg anders.. lekkere fruithapjes met veel vocht erin?
ik zou de pot met appelmoes bij de hand houden, als hij het niet wil (warme eten) probeer het dan eens met een beetje appelmoes erdoor. Kylian wilde in het begin ook niets weten van sapjes, ik heb hem gewoon een paar keer per dag aangeboden, eerst dronk hij maar een paasr slokjes maar nu drinkt hij het wel op. Trouwens ook uit je eten ( fruit en warm) haal je vocht. Groetjes anita
Iman wilde ook geen diksap drinken, ik geef nu AARDBEI-APPEL van AH biologisch en dat lust ze wel, omdat ie heel zoet is!
Valentino dronk ook geen thee, of water maar diksap (eigen merk Markant Appel) gaat erin als zoete koek! en (hij is natuurlijk al wat ouder) Yogi is ook favoriet, komt allemaal vanzelf.
Nou thee vond hij ook niks Heb hem vanmiddag maar weer gewoon een lekker flesje melk gegeven. Hij moet er maar langzamerhand aan wennen, ga maar niet van de een op andere dag het hele schema omgooien. Morgen koop ik pyamapapje, lijkt me ook wel lekker voor hem sávonds.