hallo, ik heb even een vraagje. meestal heb ik voordat ik ongesteld wordt een aantal dagen ervoor bruin bloedverlies. Voorbeeld: ik werd zondag 28 december 2008 ongesteld, maar op de woensdag ervoor had ik al bruin bloedverlies. Dit is eigenlijk altijd zo. Nu moet ik as. dinsdag ongesteld worden, maar nu weet ik niet helemaal of ik dan bruin bloed zou moeten krijgen of echte ongesteldheid. Ik heb dan een cyclus van 30 dagen aangehouden. snapt iemand het nog?haha sorry voor verwarde verhaal, maar het is wat lastig om op te schrijven! alvast bedankt! Groetjes
Als je een cyclus van 30 dagen aanhoud dan zou je a.s. dinsdag ongesteld moeten worden. Dus het bruinverlies zou dan vandaag of morgen al moeten beginnen. Heb je wel een regelmatige cyclus dan?
dankje voor je reactie! ja ik zat meestal op 28/29 dagen, laatste cyclus was 30 dagen, dus die heb ik voor de zekerheid nu ook maar aangehouden. Ik ben benieuwd wanneer het komt!Ik hoop niet dat mijn cyclus nu steeds langer gaat worden... heb jij hier ook ervaring mee? Groetjes
Ik weet wel dat vrouwen die stoppen met de pil(meestal)een tijd nodig hebben om hun cyclus weer normaal te krijgen..
ik ben in april 2008 al gestopt met de pil en heb eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus gehad. In oktober afgelopen jaar een miskraam gehad en ook daarna was het al gelijk weer regelmatig. dus daar heb ik mazzel mee. we wachten het af!
Nou dat is al een goed teken van die cyclus dan meid.Balen van je miskraam,hopen dat het nu goed raak is.Wanneer ga je weer testen dan?
hoi! ik denk dat ik gewoon ga testen wanneer ik echt overtijd ben.dus als ik het woensdag nog niet ben dan probeer ik het wel. Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor. Voel wel veel steekjes enzo in mijn buik, maar dat heb ik altijd wel voordat ik ongesteld moet worden. Maar ik hoop het natuurlijk wel heel erg! spannend!en hoe zit het met jou?
Ik heb vorig jaar op 4 november een miskraam gehad. En ben ook vrij regelmatig. Ik zie dat we ongeveer gelijk lopen qua dagen, alleen heb ik al wel bruinverlies dus zie het somber in. Hoop dat het stopt en de aankomende 9 maanden niet meer ongi wordt. Wanneer ga jij testen?
Ik moet me inhouden niet te testen hoor..Volgens mij komen vandaag de testen binnen...doe gewoon een poging.Had afgelopen week net na ei veel klachten,die nemen nu alleen maar af.Probeer er rekening mee te houden dat het niet raak is.Maar hopen dat weer wel..dan denk je weer.We hebben zo ons best gedaan afgelopen maand
hoi! lees pas net weer jullie reacties! faye, we zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje... wanneer moet jij weer ongesteld worden? bloempje: we lopen inderdaad gelijk, bij mij nog geen bruin verlies, vreemd...ik hoop maar niet teveel. Hoe is t nu bij jou? Ik denk dat ik pas dinsdag of woensdag ga testen. Dacht dat mijn nod dinsdag was, maar is maandag. groetjes!
Hoi twijfelaar, nog steeds geen ongi hier. Wel al voor de vierde dag bruinverlies, ik verwacht toch wel dat ik morgen ongesteld word. Hou is het bij jou? En Faye heb je al getest?
hoi! bij mij nog steeds geen bruin verlies....afwachten de komende dagen, maar dat is moeilijk zeg! bloempje: ga je morgen testen?of wacht je t nog ff af of t nog doorzet? ik ben ook benieuwd faye of je al getest hebt! We houden elkaar op de hoogte
@twijfelaar...Spannend hoor meis.Ben erg benieuwd naar je..leef met je mee.Ik moet woensdag ongesteld worden maar mijn cyclus was afgelopen maanden verschillend..dus dat is de kortste.Ik heb stiekem al een keer getest(veel te vroeg natuurlijk haha)Zie een lichte streep maar heel vaag.Had dat vorige maand ook en toen was ik 3 dagen na mijn nod weer ongie..Durf dus nog nergens vanuit te gaan.Wanneer ga je nu testen?ps heb helemaal geen klachten meer.helemaal niks.
ik leef ook met jullie mee! ik heb weinig klachten, wel erg veel pijn in mijn liezen. en wat een opgezette buik, maar dat heb ik altijd voordat ik ongesteld wordt...ik wil pas echt woensdag testen ofzo, ik durf ook gewoon niet zo goed... spannend he dit hele gedoe?
Dames ga jullie een paar dagen verlaten wij gaan een midweekje weg, en ik neem geen testen mee! Ik zie wel, als ik ongesteld word dan is het balen en zo niet dan test ik als ik weer thuis ben. Ik hoop dat als ik terug ben ik zie dat jullie allemaal een vette positieve test hebben! Tot zaterdag x Bloempje Ik heb trouwens gisteren al stiekem getest maar was negatief...
he! je hebt groot gelijk!Geniet er maar lekker van!Je kunt toch niet anders als afwachten dus kun je maar beter lekker ervan gaan genieten toch? Veel plezier!En mocht je na je vakantie nieuws hebben dan horen we het wel! Groetjes!
@Bloempje...lekker meis.Heel veel plezier.Hoop als je terud komt,we allemaal goed nieuws hebben.Ben heel voorzichtig een beetje blij maaaaaaaaar vanochtend weer getest en hij blijft erg licht.Zit nu bijna aan mijn nod dus moet hij wel donkerder worden.Ben pas echt blij met een vette streep.Leef met jullie mee.
@faye: alweer een licht positieve test!goed zeg! vandaag is mijn NOD en nog niets te bekennen. Geen bruin verlies, maar ook geen menstruatie. (houden zo!)Vooral 's avonds last van mijn buik. Ik weet niet wat ik denken moet. Ik durf eigenlijk ook niet te testen. Ik ga zo lekker werken en dan zien we wel weer! heb jij ook kwaaltjes? Groetjes!