Vraagje over buggy...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb een Mutsy-4 rider met reiswieg die ik straks om kan bouwen tot wandelwagen als Koen iets ouder is.
    Maar als Koen straks wat groter is (en op de fiets kan) wil ik zo'n inklapbare buggy aanschaffen. Ik heb namelijk geen auto en lijkt me dan wel handig om de buggy achteraan de fiets te kunnen hangen in zo'n buggydrager.

Is er iemand die mij wat adviezen kan geven welke inklapbare buggy's goed zijn? Ik wil er sowieso 1 met verschillende standen.

En nog even 1 vraagje: 29 juni gaan we voor 8 dagen naar Portugal en mij leek het handig om dan dus die inklapbare buggy mee te nemen ipv de grote wagen. Koen is dan een half jaar oud. Zou dit kunnen? :rolleyes:

Groetjes Otje

2. Niet meer actief

Wij hebben zelf ook een mutsy 4..en daarnaast een maclaren Quest buggy..hierin kunnen ze vanaf 3 maanden..de maclaren neem ik ook mee op de fiets..ik vind het een handige buggy, makkelijk in en uit te klappen..ook met kind in je armen, rugleuning kan in meerdere standen..
    Maar misschien dat andere weer goede ervaringen hebben met andere buggy's ;)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sonnie: Thnx voor je reactie. Ben even gaan kijken op Google en ziet er mooi uit! Alleen zie tot nu toe alleen grijze... Heb je ook leuke kleurtjes?
    En vanaf welke leeftijd zit jou zoontje op de fiets?

Moet je trouwens met de aanschaf van een buggydrager op de fiets rekening houden met de aankoop van de buggy of is zo'n drager eigenlijk geschikt voor alle buggy's?

Gr Otje

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb een "groene" Koelstra Limbo....begin deze maand gekocht. De rug is in 5 standen verstelbaar en het frame is van titanium en dus lichtgewicht. Dat was met name belangrijk voor als de buggy mee moet op de fiets...het gewicht. Deze kon heel goed mee aan de fiest....'t was geen goedkope (ik vind 89 euro tenminste niet goedkoop), maar voor erbij toch wel handig! Thuis gebruik ik zoveel mogelijk de wandelwagen - loop ook regelmatig naar het centrum, een kleine 30 min. lopen - maar als ik bij mijn ouders ben gebruik ik de buggy vaak, want dan maken we maar korte uitstapjes.

Deze is ook makkelijk in- en uit te klappen en neemt natuurlijk niet zo veel plek in beslag in de auto als de wandelwagen!

Oh ja, ook voor naar de zwemles is hij reuze handig!

6. Niet meer actief

Ja je hebt ze in verschillende kleurtjes..ik heb zelf de blauwe..

dhani was ongeveer 8 maanden toen ik hem voor het eerst meenam op de fiets..

Je hebt twee verschillende buggydragers..bij de maclaren buggy moet je rekening houden dat je de buggydrager koopt voor een wat zwaardere buggy..dat is eigenlijk alles..

7. Niet meer actief

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sonnie: Thnx voor de link!

Ik heb nu een leuke buggy gezien (ook 5 standen, enz) voor 70 euro. Alleen deze weegt 7,3 kg. Kan een buggydrager dit gewicht aan? Wat weegt jou buggy?

Gr Otje

9. Niet meer actief

de buggydrager die ik heb kan een buggy dragen tot 7 kg..en ik heb de buggy mee deluxe..die andere buggy drager kan maar tot 5 kg dragen geloof ik..
    mijn buggy weegt geloof ik 5,5 kg..

Deel Deze Pagina