Hoi hoi, Mijn zoontje van 6 maanden heeft sinds een paar dagen erg last van zijn eerste tandjes. Nu ben ik op zoek naar druppeltjes hiervoor, maar heb er meerdere gevonden. Ik heb alleen geen idee welke nu goed zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Alvast bedankt! Lee
ik geef chamodent,en hij heeft er weinig last van. het enige wat meneertje nu doet ,is knarsen met zijn tanden als er weer een nieuwe bij komt. een rot gehoor ,maar vogens de tandarts normaal. groetjes diana
Ik heb ook dentinox, maar ik heb niet het idee dat het veel helpt... Of hij slubbert het er meteen weer af, dat het daardoor niet werkt?
Wij hebben goede ervaringen met Dentinox. Wat ook helpt is het hoofdeind van het bedje op te hogen (met bv een dikke plank onder de poten van het bed) zo gaat de druk van de oortjes af.
ik gebruik gengigel baby, is een gel die je op het tandvlees smeert. werkt echt goed. bij dentinox had ik het idee dat het niet werkte. gengigel is te koop via www.gengigel.nl. groetjes, Miranda
Mmm dan doe ik misschien toch iets verkeerd met de Dentinox... Hij bleef vandaag de hele dag jengelig van z'n kiezen, ondanks twee keer druppels...
eerst ook dentinox, maar wist op gegeven moment niet meer waar te smeren, want ze krijgt altijd meerdere tanden tegelijk! Toen overgegaan op chamodent druppels en daarna chamodent tabletjes en ben hardstikke te vreden! twinny
Wij hebben al van alles geprobeerd, oa Dentinox en Chamodent, maar bij Milan lijkt niks echt te werken.