Mijn zoontje (3 jr en 3 mnd) moet over 2 weken weer terug naar de KNO arts, zijn buisjes zijn er na ruim 2 jaar uit en gelijk kreeg hij weer een ooronsteking. Ik verwacht (en hoop) dus dat hij weer nieuwe buisjes zou moeten. Tijdens zijn buisjesperiode heeft ie namelijk vrijwel geen ooronstekingen gehad. Wel heeft ie echt ALTIJD een loopneus en groene snottebellen. Ik kan bijna aandelen kleenex nemen, zoveel zakdoeken gaan er per dag doorheen. Ook eet hij bijzonder slecht. Nu was ik vandaag bij een kennis wier dochtertje enige tijd geleden is geholpen aan haar neusamandel. Ze herkende de symptomen die haar dochtertje toen had, bij mijn zoontje en vertelde dat het knippen van de neusamandel enorm had geholpen. Ik ben dus net gaan googlen en alles wat ik lees over neusamandelen, slaat precies op mijn zoontje. Ik ben erg benieuwd of de KNO arts na ons verhaal zelf voorstelt om de neusamandel te knippen, maar eigenlijk kan dit bijna niet anders. Ik vroeg mij af wat jullie kinderen voor klachten hadden, waarna is besloten de neusamandel te knippen? En ook hoe het daarna ging. Waren de snottebellen echt verleden tijd? Merkte je het aan het eetgedrag, spraak etc?
Bij Sam gaat zijn neusamandel eruit over drie maanden. Geen snottebellen oid, maar wel een zware ademhaling en snel benauwd als hij verkouden wordt. De kno arts vomd dat typische te grote neusamandel klachten.
T zijn neusamandelen gaan er over 3 weken uit wat voor al de aanleiding gaf is dat ie al sinds feb snottebellen heeft en hij asmatische is en door hij het zo benauwd heeft en dus minimaal 1 x wakker wordt snachts om drinken omdat ie dan een droge keel heeft van het ademen door zijn mond omdat het door zijn neus niet gaat en smiddags wordt ik ook 1 x wakker en wil dan ook een slokje water en gaat dan weer verder slapen en hij snurkt mijn ervaring is dat ze met alleen snottebellen niks doen maar ieder kno arts is anders
Bedankt alvast voor de antwoorden! Het gaat niet alleen om snottebellen idd, hij eet ook bijzonder slecht en hij vraagt 's nachts idd ook om water.
Hallo, Vroeger knipten ze de amandelen sneller. Ik was vaak verkouden en liep altijd met groen snot toen zijngelijk mijn keel en neus amandelen er uit gehaalt. Het is juist gevaarlijk om het op later leeftijd te doen. Waarom zou je ze er niet uit laten halen? groeten
HIer zijn ze er ook uit gegaan, Quinn was continu verkouden, snukte, sliep met zij mondje open. Ook heeft hij toen buisjes gehad. Jeetje een heel ander kind die bijna niet meer verkouden is. Ik zeg doen