hallo mijn naam is debbie ben 25 jaar en 17.5 week zwanger van een 1-ling.... omdat ik nog steeds af en toe onzeker (ivm miskraam verleden) ben of het allemaal goed zit heb ik een doptone gekocht (na daar goed over na te denken) van 50 euro.. op aanraden van sommige mensen, zodat ik gersutstelling zou vinden MAAR had ik het dus maar nooit gedaan want ik kan geen hartslag vinden van de baby..?! heb ook gelijk besloten om hem maar terug te brengen heb het 2 keer geprobeert zo'n 20 min lang en ben nu dus erg onzeker.. NOG meer dan dat ik daarvoor was.. ik probeer mijn gedachtes te verzetten en positief te blijven omdat we de baby met 15.5 week nog gehoort hebben bij de vk en de kans dat het nog fout gaat na de 12 weken erg klein is.. maar ja je zult het maar zijn denk je dan toch onbewust ik ben nu dus bang dat er misschien iets niet goed zit.. zeker omdat ik van de week van de stoeprand af fietste heeeeel langzaam maar die was iets hoger dan ik had ingeschat en toen voelde ik echt iets op en neer stuiteren als het ware in mijn buik.. wat is u mening over de 'thuis' doptonen vr brt debbie
HOi debbie, Wat jij beschrijft id DE reden dat ik het afraad om te doen. Je maakt jezelf nog bezorgder! Ik heb liever dat je een keerjte extra de verloskundige belt! Dus dat ga je morgen ook doen! Je gaat gewoon even tussendoor het hartje luisteren. Dat is helemaal niet raar helemaal niet als je je zorgen maakt. En die doptone de kast in! Imke
hallo bedankt voorh et antwoord.. heb inmiddels een echo gehad en daarop was te zien dat alles goed is.. gelukkig maar.. en heb dat apparaat al terug gebracht naar de winkel.. voor mij geen geluister meer buiten de vk om