Hallo lieve dames, Ik zal bij het begin beginnen. Februari 2012 was ik aan het rommelen met mijn pil.. Vergeten e.d. In maart toch besloten helemaal te stoppen ivm een hele grote kinderwens. Vriendlief wat bang voor het financiële plaatje.. Maar we gaan ervoor! Nu is het bijna maart 2013!! na onderzoek naar m'n borsten die pijn deden en lekte bleek dit wel goed! Gelukkig maar. Bn er ook min of meer vanaf. Afgelopen maand heb ik zeer waarschijnlijk een zeer vroege miskraam gehad.. Ik heb flink wat overgewicht.. Ik heb dan ook komende week een afspraak bij Eem diëtist. Hoop dAt dit helpt! Ik maak mij Zorgen! hoop dat alles toch nog vanzelf komt komende 2 maandjes.l en dat ik niet naar de huisarts moet.. Meer meiden in het zelfde schuitje?
Vervelend he Ik ben 1 maand later gestopt met de pil, dus in april 2012 en heb op 1 december een miskraam gehad. Ik vind het nu ook wel erg lang duren allemaal Iedereen om mij heen is wel gewoon zwanger pfff. Mijn probleem is, dat ik hele lange onregelmatige cyclussen heb. Wacht nu al bijna 8 weken op een eisprong en nog niks gehad. Als het nog langer gaat duren, ga ik toch een keer een afspraak maken bij de huisarts. Maar mijn vriend wil dit liever niet, hij gelooft erin dat het allemaal vanzelf wel goed komt. Hij houdt niet zo van medicijnen enzo en de kans is natuurlijk aanwezig dat ik die dan ga krijgen om mijn cyclussen te verkorten. Nouja ik hoop gewoon maar dat het vanzelf goed komt, maar ik word een beetje ongeduldig Succes! Hopelijk wordt dit een mooi jaar van ons
Herkenbaar! Toen ik stopte duurde het 4 maanden voordat ik voor het eerst ongesteld werd, daarna duurde het weer 3 maanden en vervolgens schommelde mijn cyclus tussen de 40-45 dagen. In oktober besloten we, dat als het in januari nog niet gelukt zou zijn, we ons door zouden laten verwijzen. Uiteindelijk bleek het 2 weken later raak te zijn, na 16 maanden... Het klinkt heel simpel uit mijn mond, maar geef de moed niet op! Ik ben de wanhoop nabij geweest en heb wat afgehuild als het weer niet gelukt was, maar uiteindelijk was het raak toen ik het wat meer los kon laten na onze beslissing om het nog 2 maanden aan te kijken.
Hai dames. Ik was na het stoppen met de pil wel netjes en vrij regelmatig.. Alleen had ik elke maand vreselijk last van m'n borsten. Alleen afgelopen maand ineens raar. Het moet toch ooit goedkoper hè zeggen ze. Ik had het eindelijk meer naast me neer gelegd zo van we zien wel.. Alleen toen gebeurde dit afgelopen maand en werd ik weer ff wakker geschud! Pijn in m'n borsten weer wat terug gekomen.. Bah.. Maarja we wachten af en hebben plezier met het oefenen.. Toch? Alleen m'n gewicht zit me in de weg dalijk naar een gyn te gaan.. Ben zo bang dat die gaat zeggen ga eerst maar lijnen!
Dag 20 voorbij.. De dag waarop t vorige maand mis ging.. Heb rare afscheiding..( beetje creme achtig) elke avond wat zuur en voel allemaal trekjes in m'n buik.. Maar kan dat nu al? Hoop zo dat we niet naar t ziekenhuis hoeven!!!
Ja dat zal waarschijnlijk wel een van de eerste dingen zijn die een gym gaat aanraden! Maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen hoor! Ik had ook wat overgewicht, en ben zelf 22 kilo afgevallen met Cambridge dieet, heel slecht ik weet het maar het enige wat voor mij hielp. En ik heb nu een gezond BMI en ook nog niet zwanger... Bij mijn zoontje heeft het 3,5 jaar geduurd voordat ik zwanger werd maar ook niet echt afgevallen daarvoor. Moet er wel bij zeggen dat ik een nette regelmatige cyclus heb... Succes meid, en probeer goed naar je diëtiste te luisteren, het is niet alleen voor het zwanger worden/zijn beter maar vooral voor jezelf! Maar dit weet je vast al wel!
Hoi maantje85 afvallen is afvallen toch als het je heeft geholpen is dat goed toch! Ik ben eerder 30 kg afgevallen.. dus ik moet gewoon weer t geen kwijt wat er weer aan is! En dit is voor mij gewoon een grote stok achter de deur.. ik moet voor een klein beebje gewoon gewicht verliezen! En dat is vandaag begonnen! Ik ga er voor dat ik als ik in maart bij een gyn kom ik richting of zelfs onder die 100 kilo zit! En dan heb ik zelf die stap al genomen! Liefs groetjes bianca