Welke tablet? Voornamelijk voor de kinderen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DeeLighT, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wij zijn echt niet thuis in de tablets. We overwegen er nu een aan te schaffen voor de verjaardagen van beide dochters (1 voor hun samen).
    Maar we hebben geen idee waar op te letten of waar te beginnen.
    Heb al wel het een en ander gelezen over kindertablets maar we denken dat het beter is een iets duurdere te nemen waar we zelf eventueel ook wat aan hebben.

Wie heeft goed advies? Waar moeten we op letten bij aanschaf van een tablet? Het is dus voornamelijk voor de kinderen.

2. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Wij hebben deze :

Rotro tablet

Leuk dingetje al zeg ik het zelf. Wij hebben niet zoveel met tablets.. zit liever op de laptop of mobiel haha.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
  4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Pomm, dankje. Ik heb het gelezen maar jij wil echt een kindertablet. Wij willen hem ook zelf kunnen gebruiken. Wat ik gelezen heb is het dan toch beter een "gewone" te nemen.
    Maar we weten dus niet welke?

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

6. elpira

elpira Lid

9 apr 2013
    30
    3
    8
    NULL
    NULL
    iPad

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ipad, wooowww even gekeken maar dat is echt veels te gek duur!
    Zo'n mini gaat nog wel maar dat is ook niks denk ik? Zo klein?

8. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Ipad of samsung.. Wij hebben voor onze dochter de k3 tablet gehaald wat een drama zeg zo traag.. Gelukkig hebben we nog een ipad :D

9. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    samsung kids tablet heeft onze dochter. je kunt hem in een stand zetten voor volwassene. is eigenlijk gewoon de 7 inch tab 3 van samsung. met kids android erbij op.

ik vind hem super

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben een gewone iPad en een iPad mini.
    Onze dochter gebruikt de mini en wij de gewone.
    Ik gebruik de mini wel als e reader omdat ik die prettiger vind vast houden dan de grote iPad.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    iPad! Desnoods een goede tweedehands.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wij hebben hier een ipad en een Samsung tab3. Beide zijn prima in gebruik. Ikzelf vind de ipad fijner, maar dat komt omdat ik die meer gewend ben. De batterij van de ipad gaat ook veel langer mee.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Absoluut iPad !!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Samsung tab :)

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Wij hebben de samsung kids tablet nu een paar maanden en nog erg blij mee

16. Linana

Linana Niet meer actief

Ipad!
    met alle apps voor iedere leeftijd kan je kind er eigenlijk nooit zat van worden. Plus; ze zijn zo makkelijk te bedienen dat zelfs mijn zoontje van 2 het juiste mapje met "zijn" apps weet te vinden EN zichzelf ermee kan vermaken.

Netflix staat ook op de ipad, standaard op kids&family en daar vindt hij zonder moeite zijn favoriete filmpjes terug :D

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Wij hebben ook een ipad mini en een gewone ipad. En het dochter vindt het ideaal. Ze kan zelf haar eigen apps vinden en netflix zit erop. Wij hebben zo'n speciale kinderhoes erbij gekocht. Zo'n blauwe met zachter dikke randen zodat als ze de ipad laat vallen die niet kapot gaat.

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hmm ok, die samsung tab3 voor kinderen spreekt ook wel aan, mede omdat we er dan zelf ook wat mee kunnen.

Wat is Netflix?

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

#19 sydneys, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2014
    Zeker een ipad. Kan je ook op martkplaats kopen maar wel ophalen en zeker niet laten versturen. Dus ophalen, even uittesten, kijken of hij filmpjes afpspeeld, het geluid het doet enz,...

Met netflix kan je heel veel series en films bekijken voor 8 euro per maand. Kinderaanbod is ook heel groot. Maar netflix kan je ook op je tv installeren. Je kan op 2 toestellen tegelijk kijken.dus de kinderen op de ipad en jullie op tv.of andersom :p. Kan zelfs op de gsm
    Die 8 euro is echt het geld waard, als netflix zo doorgaat en heel groot gaat worden dan gaan we ziggo tv afschaffen.
    https://www.netflix.com/?locale=nl-NL

20. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft voor kerst de k3 tablet gekregen, maar was al meteen kapot. Toen hebben we de Samsung kids tablet gekocht en deze bevalt prima voor haar.

Deel Deze Pagina