Voor een jongen zijn we er wel uit, maar voor een meisje weten we het nog niet. We vinden allebei de naam Fem helemaal geweldig maar onze zoon heet Senna en Sen en Fem klinkt zo hetzelfde. Fien(e) vinden we ook leuk maar toch net niet .......... En dan is er ook nog Levi voor een meisje. Wat vinden jullie het mooiste passen?
Fem vind ik van de drie wel het leukst, Levi vind ik meer voor een jongen? Fiene is niet mijn ding..Femke misschien? Femmy?
Levi vind ik ook meer voor een jongen. Fiene vind ik een mooie lieve naam. Fem vind ik meer een afkorting van Femke. verder vind ik Fem er wel leuk bij passen!
Fiene vind ik een hele leuke naam, maar niet echt bij Senna passen. Levi vind ik echt een jongensnaam en Fem is gewoon niet mijn smaak (ik vind het idd ook meer een afkorting van Femke).
ik vind Levi een echte jongensnaam en niet leuk voor een meisje. Fiene vind ik wel leuk, maar totaal niet passend bij Senna. Senna en Fem vind ik prima passend en het leukst van de drie bij Senna. Kort je Senna altijd af tot Sen? want dan klinkt het iets minder leuk.
Ik dacht ook dat Levi een jongensnaam was. Maarja Senna vind ik persoonlijk een meiden naam en ik zie dat jullie je zoon Senna hebben genoemd. (had beter andersom gekund ) Fiene vind ik nog leuker dan Fem
Ik vind Levi juist super voor een meid! Stond ook op ons lijstje! Levi/Levy/Levie Fien en Fem vind ik ook leuk! Ik vind Fem en Senna wel kunnen hoor!
Fiene! erg leuk! Fem/Femke etc vind ik persoonlijk helemaal niets Levi vind ik ook voor een jongen ( wel erg leuke naam trouwens hoor! )
Fem! Is leuk, stoer en van deze tijd. Levi is een jongensnaam. En "een Fiene"..zo noemen mensen iemand die zwaar gelovig is bij ons hier in het oosten.
ik vind levi echt een jongensnaam, fiene en fem beide wel leuk. onze zoon heet ook senna en onze dochter heet yara.