Brett (mijn favoriet Wessel of Wes Brent Jay Mees Finn Jimme (staat bij ons op 2) op z'n hollands uitgesproken.
Bedankt voor jullie meedenken. Er zitten wel wat kans hebber tussen maar het blijft moeilijk. Ik heb ook nog weinig tijd om aan de naam te wennen. En die voor een meisje is het helemaal! Ik ga de bevalling tegemoet met 3 à 4 opties en zal dan daarna wel kijken welke naam het kindje past....  Wat een gedoe hè en de hormonen helpen me ook al niet. Pfff ben "blij" dat dit de laatste keer is......waarschijnlijk. Groetjes gupsie 38 weken zwanger
Haha, ja dan gokken we op een meisje...Stom he met de 1e waren we ook helemaal weg van de meisjes naam en konden we maar geen jongens naam verzinnen....toen werd het een meisje (gelukkig). Zal het nu weer een meisje zijn? Binnen 2 weken weten we het! Maar tot die tijd zijn alle suggesties welkom. Nu ''hebben'' we: Ravi/Revi Tygo Bram Xavi Davi/an Duko/duco/darko Taro Tias Kian Wessel Mika Stan Maar ik als ik deze namen voor de 100ste lees kan ik ze niet bij MIJN kind, gezin of achternaam voorstellen. Alvast bedankt! Groetjes Gupsie
Owww wat ontzettend lastig! En je bent al echt super ver.. Je moet toch wel DE naam hebben. Ik hoop gewoon voor jullie dat het een meisje wordt haha. Ons zoontje heet Diego en zijn 2de naam is Valentino. Deze namen wist ik al voordat ik uberhaupt bezig was met kinderen. Ik vond het altijd al een hele mooie naam en gelukkig was mijn vriend er ook helemaal weg van. Ondanks dat ik had verwacht dat ik een zoontje zou krijgen met bruin haar.. Past bij mijn blonde ventje met blauwe ogen zijn naam helemaal! Het is echt een klein ondeugend mannetje. Succes met het vinden van een naam en de bevalling.
Wat een leuke namen, ken ook een Diego, spreek je ook uit op z'n hollands of op die-ego? Vandaar dat we Tygo ook leuk vinden, zelfde soort uitspraak. Tja we wachten af wat het word. Ik laat het zeker nog even weten ol het forum!
Hahaha zo moeilijk om uit te leggen hoe we het uitspreken.. Maar echt zoals het er staat denk ik dus zoals jij get typte. Ieder geval niet zo: djay-go (zo zeggen veel mensen het wel en dan verbeter ik altijd hahaha)