Hoi Meiden! Ik heb laatst een proefzakje organix alfabet koekjes gehad en mijn dochtertje vindt deze erg lekker. Alleen hier in de winkels kan ik ze nergens vinden! Mijn vraag aan jullie: hebben jullie deze toevallig al ergens gezien? en zo ja, waar? dank jullie wel voor 't meedenken! Groetjes Masu
Babyvoeding en peutervoeding online bestellen bij Truus.nl hier hebben ze nog veel meer nu ook nog in de aanbieding
Bij de C1000 hebben ze ze vaak ook (hier bij elke C1000 wel iets in het assortiment van Organix) Je kan ook eens kijken bij de Kruidvat (hier hebben ze alleen de babykoekjes van Organix, maar wellicht bij jullie ook wel de alphabetkoekjes). Ik denk dat ze bij de Plus ook wel te krijgen zijn (kan me heugen ze daar ooit ook eens gehaald te hebben).
Ben ze in hier ook in geen enkele Albert heijn tegengekomen(Utrecht), ze hebben van organix alleen appel dadel sticks. Alfabet koekjes heb tot nu toe alleen in de COOP gezien. Het is een top merk voor kleintjes..ik denk dat ik ook maar ns op Internet ga bestellen.
De Jumbo in Groningen heeft alles van Organix in het assortiment. Dit is wel een hele grote supermarkt (de grootste van Nederland), dus ik weet niet of alle Jumbo's dit hebben.
Dank jullie wel voor de reacties. Mijn man komt vanuit z'n werk altijd langs een C1000 in een ander dorp, dus hij gaat maandag eens kijken. Hopelijk hebben ze de koekjes daar wel!
De AH vind ik erg mager wat Organix betreft. Bij de Plus en de Jumbo heb je standaard veel meer keuze in biologisch spul vind ik persoonlijk.
Ik lees ook een aantal keer jumbo. Die hebben we ook hier in 't dorp, dus daar zal ik morgen ook eens gaan kijken!
zou alleen wel opletten op de houdsbaarheid datum bij de c1000. Hier in almere wil t nog wel eens zo zijn dat ze maar een maand nog houdbaar zijn. Bij ons thuis zijn ze dan wel allang op, maar oma en opa willen ze ook nog wel eens halen en moeten ze soms weleens weggooien, omdat ze ook andere koekjes hebben. ah heeft ze ook met een langere tht.