Wanhopig

Discussie in 'De lounge' gestart door smarlicia, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Heel vervelend!

Vooral voor de schimmel infectie. Probeer geen suikers meer te eten, google maar eens op candida infectie.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    De schimmel kan idd ook komen door antibiotica.

Waar is je bloed allemaal al op getest? Heb je toevallig uitslagen?

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik lees niet het hele topic dus misschien is dit al benoemd.. maar probeer eens wasbare katoenen maandverbanden en eventueel een menstruatiecup. Die verstoren je goede bacteriën, zuurgraad en dergelijke niet. Zo houdt je de weerstand van je vagina hoger.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb het ook sinds de bevalling minimaal 1x per maand blaasontsteking. Ik werk bij een huisarts als assistente, ik ga al niet eens meer naar mijn eigen ha ervoor. Soms vraag ik een kuur, maar als ik niet teveel klachten heb ga ik heel veel drinken en cranberry slikken. Helft van de keren gaat het daarmee weer even weg.

Ik heb een blaas-en darmverzakking, mn een blaasverzakking. Restklacht van 99min persen en vacuumbevaling uiteindelijk voor m'n 9-pondertje. Daardoor kan ik mijn blaas niet goed leegplassen en wat achterblijft gaat ontsteken.
    Steunring en fysio helpt niet, en een operatie wil ik nu nog niet. Dus ik klooi maar even an met mijn blaasontstekingen.

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    O ik heb nog een tip voor je, ik kreeg vroeger al een schimmel als ik de shampoo uit mijn haar spoelde en het liep langs mijn lichaam naar beneden.... Nu gebruik ik al jaren geen shampoo maar dat ten zijde.

Ik gebruik deze douche gel al vanaf mijn 10de komt bij de Aldi vandaan, eens in de zoveel haar veranderd de naam maar het product blijft het zelfde.

Ik was mij zelfs hier mee daar beneden! Manlief gebruikt het ook, als hij iets anders gebruikt heb ik een schimmel

image.jpg

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Van amoxicilline krijg ik altijd schinmelinfecties.
    Hopelijk heb jij andere ab...maar iig zou ik geen ab meer oakken maar een andere weg ingaan. Zoveel ab is ook evht niet goed voor je weerstand. Word je zelfs immuun voor. Heek veel succes en beterschap!

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    gelukkig geen ervaring met blaasontsteking maar als ik een abkuur krijg vraag ik ook altijd meteen voor een schimmelkuurtje.
    gegarandeerd dat ik er 1 krijg.
    ik heb dan wel altijd capsules met een zalf omdat de infectie bij mij bijna altijd van binnenuit komt

8. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Is er ook op vitamines B12 geprikt?

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

D-mannose is een heel goed natuurlijk middel tegen blaasontstekingen. Het is er in capsule vorm. Google maar eens.

Heel veel beterschap hiermee!

Deel Deze Pagina