Help meer dan 100 dagen niet ongi en ik weet het niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lizzyx99, Sep 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzyx99

Lizzyx99 Lid

Jul 15, 2022
    22
    92
    13
    Female
    Goeiedag,

ik en mijn man zijn nu ongeveer twee jaar bezig met het maken van een wondertje.
    ik ben nu ongeveer 3,5 jaar gestopt met de pil.
    Nu heb ik sinds het begin al een onregelmatige cyclus wat schommelt tussen de 27 en de 37 dagen met af een toe een van 50 dagen.
    dit is al erg vervelend maar hier heb ik intussen mee leren omgaan.
    Alleen nu zit ik ondertussen op dag 116 en ik word gek.
    Ik heb ondertussen meerdere testen gedaan en de uitslagen waren 2 positieve testen na aflees tijd (+- 1 uur) 1 negatieve test en een positieve test binnen aflees tijd allemaal van de action hierna een cb gedaan die gaf negatief aan toen mijn huisarts gebeld en een bloedtest laten afnemen en hier een uitslag van gekregen van 0.4 daarna er niet meer na omgekeken alleen nu ben ik nog steeds niet ongesteld maar heb ik wel voor het eerst extreem gevoelige tepels (mijn borsten zijn haast gevoelloos) en erg vaak misselijk en oprispingen ik weet niet meer wat ik moet ben ten einde raad en zit met mn handen in het haar elke keer als ik iemand met verstand er over spreek zeggen ze dat ik gewicht moet verliezen en helpen ze me hierna niet meer verder ik word er moe van…

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,101
    4,602
    113
    Female
    Wat vervelend dat het zwanger worden zo moeilijk gaat en je cyclussen zo lang zijn.
    De lengte van het proberen alleen zou al reden zijn om je door te sturen naar een gynaecoloog voor verder onderzoek.
    Heb je daar met je huisarts al over gesproken?
    Wat bedoel je met iemand van verstand ervan spreek? Ben je al wel eens doorgestuurd? En zijn er onderzoeken gedaan?

Share This Page