wanhopige oproep!!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Help324, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Zit er nergens een soort van vakantie/sta caravan park in de buurt? Waar je n caravan kunt huren voor een tijdje totdat je ex uit huis is, of er iets concreets geregeld kan worden voor jou en je meisje? Dit kan toch niet..
     
  2. Help324

    Help324 Lid

    19 aug 2017
    64
    5
    8
    @Bloempje01 diepe zucht.. hij zegt nu dat hij wil dat wij nog niet komen tot hij weg is
    bij het typen hiervan huilt mijn meisje even heel kort in haar slaap

    sorry maar hij kan de pot op. Hij kan zn biezen pakken en zelf de straat op. Morgen gaat zij terug haar eigen bed in!! Ik kan het niet meer aanzien dat zij er zo onder lijdt!! NIET NORMAAL!
     
  3. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Doordat je de aangifte niet hebt gedaan, nemen de instanties jouw niet serieus en moet je zeker betalen voor je opvang.

    Als het echt huiselijke geweld was en je wilde zodanig weg uit dat huis doordat hij jouw in elkaar slaat, dan had je allang al aangifte gedaan en niet eens gedacht om nog terug te gaan.

    Ik begrijp dat jouw situatie heel naar is, maar ik merk dat je niet echt de moeite neemt om andere instanties te contacteren of dat je er achteraan gaat. Je bent constant bezig met je (ex) vriend! Laat dat los, je zit in een fantasie. Als je terug gaat zal hij je toch slaan, geloof je het zelf wat je allemaal typt dat hij je niks gaat maken.

    Kijk wat je rechten zijn en kijk wat je kan doen, dat je kind nu even niet lekker is. Dat is maar voor kortduur, als je teruggaat is dat voor altijd. Denk daar maar eens over na.
     
    Paardenbloem, Nescio, lies276 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Dat je überhaupt overweegt om terug te gaan naar die kerel. (Naar jullie huis)

    Denk je dat hij opeens een hele andere man is geworden en je niet in elkaar zal rammen nu? Ik zou echt niet met zo iemand in één ruimte willen zijn.

    Ik zou als ik jou was lekker met mijn dochter naar een vakantie park/caravan/ of opvang gaan waar je wel welkom bent.

    Koop een zak brood en pot pindakaas (voor jezelf) goedkoop en kun je paar dagen van eten. (Scheelt geld) En voor je dochter iets wat zij nodig heeft qua eten.

    Dan redden jullie het weer een paar dagen, en kun je vanaf daar weer verder zoeken.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Oké, het is even naar maar ik geloof dat het tijd is boor een schop onder je kont.

    Je dochter gaat er niet dood aan als ze even niet lekker in haar vel zit! Kom op zeg ze overleeft het wel, dat is echt geen reden om terug te gaan.

    Die vent van je lieft waar je bij staat, waarom zou hij je ineens niet meer slaan? Hij is je aan jet manipuleren nu, zodat je terug komt en het moment dat jij terug komt zal hij je slaan, nog veel erger dan daarvoor, want “hoe haal jij het in je hoofd om weg te gaan”.
    En dan kom je er nooit meer weg.

    Dus kom op en ga door.
    Bel alle mogelijke nummers die er zijn en onderneem verdere actie!
     
    Paardenbloem, lies276 en Mama-in-love vinden dit leuk.
  6. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Oh en ga nou toch alsnog aangifte doen! Die aangifte heb je echt nodig in de toekomst.
    Nu is het net alsof rr niets gebeurd is en je kan dit niet (voldoende) tegen hem gebruiken
    En foto’s maken van je blauwe plekken e.d voor ze Dalijk weg zijn.
     
    Paardenbloem, lies276 en Marbloempje vinden dit leuk.
  7. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ben ik de enige die t echt een ongelofelijk vaag verhaal vind?
    Geen aangifte willen doen? Geen instanties willen bellen? Geen moeite willen doen voor een noodoplossing? Je dochter mee willen nemen naar een onveilige omgeving?! Wat is dit voor raar topic.
     
    Pipo30, Toverbal, Adrianna en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik lees de andere topics ook gelezen en vind er het ook het mijne van.....

    Sommige dingen zijn ook tegenstrijdig. Zeggen dat je geen geld hebt, maar eerder vermelden dat je beide full time werk en VEEL verdien.
    Al eerder een eigen rekening geopend maar nog niet gemeld dat je salaris daar op gestort moet worden......

    Heel erg voor TS al is het voor de helft waar.
    Maar iets meer actie in de tent als het zo is waar je kindje slachtoffer in is
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  9. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Of je bent wel enorm zwak, of dit hele verhaal klopt van geen kant. Na alle adviezen hier ben je me toch een potje dramatisch aan het doen. Je had allang aangifte moeten doen. En dat zal de politie je ook echt geadviseerd hebben. En je had Allang je eigen geld kunnen hebben. Je hebt wel tijd om hier ik weet niet hoe veel tekst te typen, maar het lukt je niet om je baas en instanties te bellen. Ik weet het niet hoor. En ja ik ken de situatie waar je nu in zit, alleen was ik het kind, al wat ouder en begreep heel goed wat er speelde, en wat vond ik mijn moeder toen een zwakkeling en nog. Hoe wil je dat jouw dochter later naar jou gaat kijken?
     
    Paardenbloem en lies276 vinden dit leuk.
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Ze moet betalen om tw bellen....
    en volgens mij heeft ze niet echt geld
     
  11. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Had ze toch allang kunnen regelen. Ze kan toch ook op internet komen. Ze heeft zoveel adviezen gehad allang voor ze vertrok. Ze wilde niet eens een beetje contant geld opnemen gewoon om bij zich te houden. Toe.
     
  12. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik vind het wel heel knap van je dat je zo geduldig blijft. En misschien helpt dat ook wel meer dan dat wat ik doe. Maar ik krijg hier gewoon neigingen van als ik zo’n verhaal lees.
     
  13. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Het nummer dat ik doorgaf is gratis...
     
  14. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Precies. En van een wild vreemde op straat mag je vast ook wel even bellen.

    Ik geloof het verhaal gewoon niet.
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  15. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Een vluchthuis zal ook altijd aanraden aangifte te doen en soms doen zij dat zelf. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.

    Ik hoop eigenlijk ook dat dit niet waar is he... sinds gisteren zit ik met dat kindje in mijn hoofd :(

    @Help324 als dit waar is, heb ik misschien een adres voor je waar je kan blijven met je meisje. PM me even.
     
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Maar dat wil toch niet zeggen dat dat huis waar ze zit haar niet laat betalen...


    Ik bedoel ze moet daar €66 per dag betalen... dus zou er niet raar van op kijken
     
  17. Help324

    Help324 Lid

    19 aug 2017
    64
    5
    8
    Ik snap bepaalde mensen echt niet. Je krijgt jeuk in je handen om te vertellen hoe gelogen het allemaal is terwijl als je even goed leest precies ziet wat ik allemaal uitleg.

    Ik heb nu ook echt geen zin meer om hierover te praten, blijkbaar ben ik hier toch fout terecht.

    Voor degene die mij nummer en doorverwijzingen hebben gegeven, dankjewel. Ik heb CAW gecontacteerd zoals ik eerder vermeld had en ik kan dat 4cijferige nummer niet bellen, ookal is dat gratis IK HEB GEEN GSM EN IK MOET BETALEN VOOR IK HIER EEN OPROEP MAG DOEN, OOKAL IS DAT GRATIS NUMMER.

    Jullie kunnen beter jezelf de moeite besparen om een ander zo voor leugenaar en zwakkeling uit te maken. Het is heel makkelijk praten aan de andere kant van je beeldscherm terwijl je de persoon in kwestie niet kent en de omstandigheden niet hebt geleefd. Blijkbaar niet genoeg inlevingsvermogen. Maar goed, dat hoeft ook niet. En wat mijn kind betreft, sorry hoor? Maar het is MIJN kind en ik denk en doe nu alles wat in HAAR voordeel is! Dus die mensen die denken oh arm kindje wat een zwakke moeder oid, keep that for yourself.
     
  18. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Niet te veel aantrekken van mensen die altijd maar het slechtste zien in anderen...

    Kan je geen gsm lenen van iemand anders daar?

    Maar vooral: hoe gaat het nu vandaag? Heb je al nieuwe oplossingen gevonden?
     
  19. Pietel

    Pietel Actief lid

    21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Ik
    Lastige is dat je hier zo niet uit komt. Ja pakt steeds de slachtofferrol. Als je je eens net zo druk en kwaad maakt over jouw huidige situatie dan op wat er geschreven wordt en alle tips en adviezen rustig leest en op volgt....dan is er licht aan het einde van de tunnel.
    Als je niet zit te wachten op meningen die je niet aan staan, zit je sowieso fout op een forum.
    Ik wens je veel succes....en geloof mij....waar er een wil is....ik ben hulpverlener en wij werken dagelijks met jonge moeders.....en sommige komen van heeeeeel ver.....you can do it!
     
    Adrianna, lies276 en suikerklontje vinden dit leuk.
  20. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Al ben ik een van degene die het "niet" geloof, wil ik wel even op je reageren.
    je moet zeker niet laten om hier te reageren. In jouw situatie waarin je niemand hebt moet je dat zeker doen als jou dit helpt.

    Ik vind alleen dat je heel erg de slachtofferrol speelt, je in mijn ogem zeker meer had kunnen doen.

    Ik ken je verder niet, wil je niet veroordelen.
    Gelukkig ken ik je situatie zelf niet, maar dat hoef niet te betekenen dat je dan niet in kan leven.

    Ik hoop voor je dat je snel de juiste hulp krijg
     

Deel Deze Pagina