Wanna-be mummy's die gaan voor Mesa/Pesa/Tese ICSI

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KateK, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Een club voor meiden die in de MMM lopen en die graag, net als ik, moeder willen worden met behulp van Pesa, Mesa, Tese ICSI.

Ik zal me even voorstellen;

Ik ben Muppet80 en ben 29 jaar oud. We zitten momenteel in ronde 16. In ronde 11 ben ik naar de HA gegaan omdat ik ondanks behulp van ovulatietestjes nooit een keer zwanger werd. We zijn toen doorverwezen naar de Uroloog en Gyneacoloog voor onderzoek. Het blijkt dat mijn man obstructieve azoospermie heeft wat inhoud dat de zaadleiders niet toegankelijk zijn en er dus iets voor zit of dat ze niet zijn aangesloten, maar dat is nog niet geheel duidelijk, en eigenlijk niet uit te zoeken. De hormoononderzoeken bij ons beide waren prima. We wachten nu alleen op de uitslag van het chromosomenonderzoek. Als dat goed is, en er geen (erfelijke)afwijkingen gevonden zijn gaan we verder voor ICSI. Er is nog niet gezegd wat voor ICSI. Ik vermoed dat ze in ons geval via PESA of MESA gaan kijken of ze bij de zaadcellen kunnen. (ik hoop zo dat er wat zit!)

Graag zou ik met andere meiden praten over de onzekerheid die dit oplevert, de angst dat het nooit zal lukken, de behandelingen die we moeten doorstaan om zover te komen dat we ooit een baby van onszelf in onze armen mogen houden. Het delen van hoop en verdriet, teleurstelling en vreugde.. ik wil het allemaal met jullie delen.

Wie praat mee?

Liefs Muppet80

Deel Deze Pagina