wie ook in september gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door claudianoa, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hoi allemaal

de titel zegt het al
    het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die net ls ik deze maand gestopt zijn met de pil.
    ikzelf ben afgelopen week gestopt met de pil en willen we gaan voor een tweede kindje
    wie vind het leuk om lekker te kletsen en elkaar op de hoogte te houden

liefs claudia

2. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Hoi Claudia,

Ik ben in augustus al gestopt met de pil, maar toen zijn we er nog niet voor gegaan. In september zijn we er echt voor gegaan.
    We wilden eerst wachten tot het eind van het jaar, omdat Bas dan 1 jaar wordt. Maar hoe langer we erover nadachten des te meer kriebels dat we kregen om er nu gewoon al voor te gaan.
    Hoe oud is jullie eerste kindje?

Mijn eerste cyclus was 26 dagen. Ik denk dat dat nu ook weer zoiets wordt aangezien ik op dag 12/13 een pos ovulatietest had.
    17 sept was mijn ongi en afgelopen maandag/dinsdag pos. ovutest.
    Toen ik met Bas stopte met de pil had ik een vele langere cyclus. Toen was het 38/31 en toen was ik zwanger. Ben benieuwd hoe snel ik nu zwanger ben.

Wanneer waren jouw vruchtbare dagen en sept?

Liefs, Linda

3. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in september gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog niet duidelijk. Ik houd nu dus gewoon de 28 dagen aan. Dus ja houd eigenlijk in dat ik over twee dagen kan gaan testen. Maar zie het wel hor wacht het wel even af hoe het allemaal loopt (zeg ik nu).

Hopelijk sluiten er meer mensen zich aan bij dit forum. Leuk idee namelijk!

4. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt heb het gevonden.

Deel Deze Pagina