Wannabe a Mom begonnen met IUI / 1e poging!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wannabe a mom, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy

Snowy Actief lid

Hey WM,

Wat rot joh, dat je nu zo haastig behandeld bent... Kan mij voorstellen dat je er een rot gevoel bij krijgt op deze manier.
    Maar suces in ieder geval en ik zal zeker voor je duimen.. :D
    Ik ben gister voor een echo geweest en had er al 1 van 17mm! Dus ik moets alleen gister nog spuiten en vanavond de pregnyl zetten. Dan heb ik maandag de inseminatie! snelle ronde dit keer.. :D
    Suces allemaal weer!

Liefs Snowy

2. Nou, de eerste wachtweek zit er op. Nog één te gaan. Het duurt toch altijd weer lang hoor! Net zoals als vorige keer, voel ik weer van alles. Steken in mijn zij, steken onder mijn navel, steken onder in mijn rug, pijn rond de schaamstreek/lies, borrelende darmen, steekjes in mijn borsten (niet gegroeid overigens) en ik heb de afgelopen dagen heel heftig gedroomd. Ik kan ze 's ochtends ook helemaal na vertellen. Het ging trouwens niet over zwanger zijn en baby's.

Deze week gebeurde er ook nog iets vreemds. Een (mannelijke) collega kwam naar me toe en die vertelde dat hij over me gedroomd had. Tja, meiden, het moet niet gekker worden. Ik zei nog tegen hem; nu heb je zo'n mooie vriendin naast je liggen en dan ga je over mij dromen.... :confused: Hij bedoelde er verder niets mee, maar hij vertelde me wel wat hij zich nog kon herinneren van die droom. Wij liepen op straat en ik was zwanger..... Ik wuifde het natuurlijk met een lach weg... en maakte nog een grapje. Maar hij moest eens weten! Ik hoop zo dat hij een 'bijzondere gave' heeft en in de toekomst kan kijken. Op naar de tweede week...hoop ik!

In wat voor fase jullie ook zitten...heel veel geluk! Keep in touch!

3. Snowy

Snowy Actief lid

Jeetje, dat is wel heel erg bijzonder van die droom.
    ik heb het zelf ook een keer gehad. een vriendin van mijn moeder had gedroomd dat ik zwanger was en zij weet helemaal niet van onze situatie.
    Maar helaas ik was toch niet zwanger. Wil jou er niet mee ontmoedigen natuurlijk, want het is wel heel bijzonder zo'n droom. ik duim voor je dat het zo mag wezen.
    ik heb zelf maandag de eerste wachtweek er op zitten. Duurt altijd lang hè! :rolleyes:
    Succes met de laatste wachtweek!

Liefs Snowy

4. Niet meer actief

Wat bijzonder he...ik hoop idd dat je collega een bijzondere gave heeft!
    Heel veel succes met de laatste wachtweek! Ik duim voor je!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wel bijzonder hoor die droom.....geeft toch hoop.

Ik duim ook nog mee, je laatste wachtweek. Ik hoop voor jou dat de week om zal vliegen.

Liefs Zora

6. Helaas......de tweede poging is niet gelukt. Zaterdag voelde ik me al niet top...buikpijn enzo. Zondagochtend werd mijn vermoeden bevestigd. Ondanks dat wij er allebei geen goed gevoel bij hadden, was ik toch wel teleurgesteld. Diep in mijn hart heb ik toch nog een klein beetje hoop gehad. Het was geen fijn weekend. Zondagavond begon ik ook nog eens erge rugpijn te krijgen. Ik heb op de nacht van zondag op maandag bijna geen oog dicht gedaan. Maandag had ik nog steeds hevige rugpijn; ik heb me ook maar ziek gemeld op het werk. Vandaag ben ik het maar weer gaan proberen, hoewel ik ontzettende hoofdpijn heb en mijn rugpijn nog steeds aanwezig is. Ook heb ik helemaal niet de behoefte om gezellig te doen, dus dat gaat nog leuk worden vandaag.....

Ik ben al wel weer begonnen met Puregon en volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo van poging nummer 3.

Hoe is het met jullie? Alles ok?

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meid dat meen je niet! Balen zeg :(

Wens jullie veel sterkte en succes met de volgende poging. Hoop dat deze raak mag zijn..

Dikke knuffel!

8. Niet meer actief

meid, wat ernorm balen zeg!...dikke knuf!

Heel veel succes deze 3e poging...ik hoop dat 3x scheepsrecht zal zijn!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meis, wat een tegenvaller. Tuurlijk heb je bij elke poging hoop, hoop doet leven. Dat is alleen maar goed. Mar wat doet het dan weer pijn als die rotongi komt. Meid, hele dikke knuffel en sterkte. Ik hoop ook dat 3 x scheepsrecht is voor jullie!

10. Snowy

Snowy Actief lid

Shit meid! Weet helemaal hoe je je voelt! Machteloos en zo in en in verdrietig bahhh......
    Nou meis succes met ronde drie!

Liefs Snowy

11. Ik ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest voor mijn eerste FM voor de derde IUI poging. Ik heb twee eitjes...eentje van 10mm en eentje van 11mm. Zoals ook bij de voorgaande keren, moeten ze dus nog flink groeien. Donderdagochtend moet ik weer terug voor een tweede echo. Als ze (of eentje) 15mm zijn, dan plannen ze de IUI op maandag. Zo niet, dan waarschijnlijk op dinsdag.

We hebben het er nog over gehad om de volgende keer pas op cyclusdag 12 of 13 een echo te laten maken. Het is nu een paar keer gebleken dat op dag 10 de eitjes ongeveeer 10 à 11mm zijn. Het is onzin om dan al een echo te maken. Zo hoef je niet onnodig vaak langs te komen. Dat laatste zou wel fijn zijn, want wat moet ik nu weer verzinnen om donderdag later te beginnen? Vandaag was ik er ook pas om 10:00 uur (normaal begin ik om 08:00 uur) en donderdag zal dat ook weer het geval zijn. Ik heb vorige week last van mijn rug gehad, dus ik denk dat ik mijn rug maar weer eens als excuus gebruik...... ;).

Het is dus weer afwachten en hopen dat de eitjes flink gaan groeien!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat goed dat je al 2 eitjes hebt! Hoop dat ze snel groeien ;) Vervelend he als je zo vaak heen en weer moet. Misschien is het idd een goed idee om de volgende keer wat later te starten met de echo's. Kan jij ook alles beter regelen!

13. Niet meer actief

Wat een mooi resultaat al voo de 1e fm!
    Ik hoop dat je eitjes goed doorzullen groeien en dat de IUI snel gepland kan worden! Succes!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim ook mee voor mooie groeiende eitjes.

15. Ik kom net weer terug van het bezoekje aan het ziekenhuis. Ik heb vandaag de 2e FM gehad. Ze kon het allemaal niet goed vinden. Hoewel er dinsdag nog 2 eitjes zaten, kon ze er nu maar ééntje vinden. Deze was 13,5mm. Het schiet niet echt op met mijn eitje(s). Toch heeft ze er vertrouwen in. In plaats van maandag, krijgen we nu dinsdag de inseminatie. Nog even één extra dag Puregon spuiten, in totaal dus nog 3 keer. Zondagavond moet ik de pregnyl injectie zetten en dinsdag gaat het weer gebeuren. Om maar in de sinterklaas sfeer te blijven; vol verwachting klopt ons hart....

.......wat heeft hij in petto, die goede oude sint
    misschien dat ik in verwachting ben van een kind?
    We kunnen alleen maar hopen, we zullen het zien...
    Mocht het zo zijn, dan jij hij van mij een dikke tien!

PS: rijmen is nooit mijn sterkste kant geweest!

Ik heb alvast wel een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek. Dus als de derde poging ook geen succes wordt, dan moeten we dinsdag 9 december op gesprek in het ziekenhuis. Fingers crossed en hopen dat ik deze afspraak moet gaan afzeggen.

16. Snowy

Snowy Actief lid

Hey WM,

Ik ga voor je duimen dat je eitje nog lekker gaat groeien! Jeetje alweer op naar IUI 3.
    Mijn derde IUI is niet gelukt ben vandaag ongesteld geworden.. :cry:
    Ik heb bij de derde Inseminatie een gesprek gehad en de Gyn stelde na IUI 3 een kijkoperatie voor..... :( Dat doen ze bij ons standaard in het ziekenhuis ik schijt alleen zo erg in mijn broek ervan! Maar heb gister de bevestiging gehad en het gaat 1 december gebeuren. :confused: Ik hoop dat ik het ergens voor doe!
    Veel succes weer iedereen!

Liefs Snowy

17. Niet meer actief

jammer dat ze je eitje(s) vandaag niet zo goed konden.
    Maar dinsdag al weer je 3e IUI, fijn die nu meteen gepland kon worden...succes!

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat apart zeg dat ze nu nog maar 1 eitje konden vinden. Hoop dat dit eitje mooi verder gaat groeien!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim ervoor dat je die afspraak af kan zeggen. Succes!

Liefs Zora

20. Gisteren heb ik de inseminatie gehad van onze derde IUI poging. Gelukkig werd het deze keer niet 'afgeraffeld' zoals de vorige keer. We hadden nu dezelfde arts als bij de eerste poging. Mijn vriend mocht het dus ook weer inspuiten. Na het gebruikelijke kwartiertje liggen, mochten we weg. Het wordt zo langzamerhand een 'traditie', want we zijn weer lekker gaan lunchen. Nog wat geshopt en een kaarsje aangestoken in een kapel midden in de stad. We hebben daar even gezeten en een schietgebedje gedaan. Hoewel wij geen kerkgangers zijn, steken we weleens een kaarsje op. Nu maar hopen dat het spreekwoord driemaal is scheepsrecht werkelijkheid wordt. Op 9 december mag ik testen en ik hoop zo dat ik deze datum een keer haal, want dan ziet het er misschien wel goed uit! [/i]

Deel Deze Pagina