Herkennen ovulatie klachten ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 6ok11, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb afgelopen week veel dikke witte afscheiding gehad. Sinds gisteravond kan ik er eiwitachtige draden van trekken. ( sorry voor het onsmakelijke ) ook heb ik sinds gister een opgeblazen buik en steekjes onder in de buik en heb ik een moeilijke stoelgang. Vandaag net wel of net geen positieve ovulatietest. Maar aangezien ik een rare cyclus heb deze maand vroeg ik me af of jullie deze klachten herkennen bij een aankomende ovulatie ? Ps ik moet mijn cervix slijm wel echt met twee vingers pakken. En niet zoals ik lees dat het bij het afvegen komt.

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik herken het zeker... Ik voel aan mijn lichaam nu ook dat mijn eisprong er bijna gaat aankomen.
    Zeurende buikpijn en af en toe een stevige en heel pijnlijke scheut in mijn onderbuik, vanmorgen ook pijnlijke borsten en vanavond geconstipeerd. Sinds vanmorgen begin ik ook duidelijk puistjes te krijgen.
    De klachten beginnen bij mij ook een 2-3 dagen voor mijn eisprong en erna verdwijnen ze meestal ook weer volledig. Vorige maand bleef ik nog even last hebben van de puistjes en de buikpijn houdt bij mij ook meestal wat langer.
    Komt goed één van de dagen ;)

Deel Deze Pagina