wanneer 1 e echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marina99, Sep 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    ik lees hier nu een paar keer dat bij 8 weken de 1e echo is,en bij sommige 12 weken?

wie bepaald dat,de verloskundige?

2. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Heb m'n echo bij 11 weken gehad.
    Was hier blij mee want dan zie je al echt een babietje met als erop en eraan.
    Met bijv. 8/9 weken zie je wel je kindje maar dan heeft het nog niet zoveel vorm.

Silly

3. Niet meer actief

ik kreeg een nummer van de verloskundige die ik moest bellen voor een afspraak.. ze adviseerde me ook om het te laten maken rond de 11/12de week.. dan heb je gewoon mooier beeld.. maar toen ik belde kreeg ik de eerste datum die ook in die tijd was dus weet niet of ze het eerder doen...

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Ik heb met 8 wk en 3 dg een echo gehad, dit omdat de verloskundige vast wou stellen hoe lang ik zwanger was. (dit ivm mijn onregelmatige cyclus)
    Nadien hbe ik nog wel grvraagd of ik misschien nog een echo kon krijgen met 12-13 weken en dit was geen probleem!! Dus hebben we afgelopen week nogmaals naar ons kindje mogen kijken :D:D

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar leonietje24, dit was dan neem ik aan op jullie eigen kosten? Wij hadden m met 11 weken en 4 dagen. Zag je ook alles er op en er aan (zie mn album). Ik denk dat ze t alleen eerder doen ivm eerdere miskraam of om vast te stellen hoelang je zwanger bent als je dit absoluut zelf niet weet.

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Nee deze was gewoon vergoed...Geloof ook wel dat we mazzel hebben gehad:)

7. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Wij hebben hem ook gehad met 7 weken en 4 dagen ook voor de nekplooi maar die kon helemaal nog niet gedaan worden.

En om te kijken of ik niet verder kon zijn en om te zien of het er 1 of 2 waren

Met 10a11 weken krijgen we weer een echo om nog een keer te controleren of het er 1 is. En voor de nekplooi meting

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb een echo gehad met 7 weken en 2 dagen.
    Ik wist namelijk niet precies hoelang ik zwanger was en omdat ik tussen m'n eerste en 2e in een miskraam heb gehad.
    Bijna elke vrouw krijgt daarna (dus alleen als ze een hele vroege echo hebben gehad) nog een echo tussen week 11 en 12.
    Dit omdat ze de groote van de baby dan beter kunnen meten.

Share This Page