wanneer 1e afspraak?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jantsjuh, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hallo,

ik weet sinds 6 aug. dat ik zwanger ben, nu ben ik benieuwd wanneer ik het beste een afspraak kan maken met de verloskundige?
    ik maak me een beetje zorgen omdat er resusfactor in de familie zit.
    ook is het nog wat onduidelijk hoever ik ben, ben namelijk meteen na de pil zwanger geraakt. 5 juli was mijn laatste ongesteldheid, heb rond 23 juli drie dagen positief getest met ovulatietesten, en afgelopen dinsdag 5 augustus positief getest met zwangerschapstest. ik dacht zelf een cyclus van 33 dagen?
    nog 1 vraagje :) , ik lees wel eens over bloedverlies en afscheiding tijdens zwangerschap, ik ervaar niks van dit alles. ik neem aan dat dat juist ook goed kan zijn? :)
    alvast erg bedankt,

groetjes jannie

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi jannie,

Gefeliciteerd!, Maak je eerste afspraak rond de 8-10weken van je zwangerschap.
    Geen zorgen, ook niet over rhesus, tegenwoordig weten we daar zoveel van dat het niet veel meer voorkomt.

Imke

3. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

bedankt voor het antwoord, ik zal proberen mij minder zorgen te maken, al heeft vast elke aanstaande moeder daar wat last van ;)
    ik heb tot nu toe weinig te klagen wat betreft kwaaltjes en dan maak ik me daar ook meteen druk om. het is ook nooit goed he ;)
    in ieder geval bedankt :thumup:
    groetjes!

Deel Deze Pagina