aan de hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door imjustmyself, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

hallo meiden,
    mijn vriend en ik proberen sinds een half jaar zwanger te worden.
    nu heb ik een ''cyclus'' dat ik elke 14 dagen ongesteld word.
    ik heb dus op het moment geen ei sprong mijn baarmoeder en eierstokken zien er verder goed uit ...
    ik ben zelf 21 en mijn vriend 22 door een hele heftige jeugd die we hebben gehad is onze kinderwens al op jongere leeftijd ontstaan.
    Maar we waren beide toch zo slim om even te wachten tot het mogelijk was.
    nu hebben we per een juli de sleutel van ons paleisje 400m3 inhoud :)
    ik ging er zoals vele meiden vanuit dat ik met de pil stoptte en mijn cyclus wel op gang zou gaan komen.
    helaas is dat niet het geval.
    nu moet ik donderdag weer naar de gynecoloog voor een inwendige echo en dan hoop ik toch dat ik eindelijk met de hormonen mag beginnen om mijn clyclus op gang te krijgen en een ei sprong op te wekken ...nou was mijn vraag zijn er hier ook meiden die hormonen daarvoor krijgen en wat jullie ervaringen ermee zijn:)

2. Melief

Melief Niet meer actief

Wat vervelend dat jullie kinderwens nog niet in vervulling is gegaan! Zoals je in mijn onderschrift ziet heb ik juist last van het tegenovergestelde ;) Ik ben zelf bezig met chlomid maar ik kan je dus verder niet helpen mbt het langer maken van je cyclus. Ik heb zelf erg veel last van de hormonen maar dat verandert ook per persoon!

Deel Deze Pagina