weet je wat ik zo jammer vind aan een vroege echo (bijv. 6 of 7 weken). je ziet er nog niet zo heel veel op en als je verder niets aan de hand hebt krijg je de volgende pas rond de 20 weken. (als je een "normale" zwangerschap en een "normaal" verleden hebt dan krijg je maar 2 echo's) wij hadden de 1e met 11 weken en 6 dagen, echt alles was al te zien; voetjes vingertjes etc, het leek wel een eeuwigheid dat we moesten wachten hoor dat is wel waar maar vrienden van ons hadden de 1e echo met 7 weken en op die echo zag je echt niet zoveel en zij moeten nu ook wachten tot ze +/- 20 weken zijn. Wij krijgen er nu weer 1 met 19 weken en 5 dagen. nog maar 5 weken liefs Shir
misschien is het per regio verschillend, maar ik krijg dus een vroege echo om te zien of het er een of twee zijn, maar ik krijg ook gewoon een termijn echo tussen de 11 a 14 weken en een echo met 20 weken.
Als het goed is, krijg ik rond de 11/12 weken nog een echo. Maar ben voor nu wel blij met deze echo met 7 weken!
hoi ik heb de eerst keer een echo gehad met 7 weken maar dit was omdat ik het gevoel had dat het niet goed zat. Wat ook klopte. nu heb ik de echo gehad met 8 weken en 4 dagen en mocht ik zelf weten of ik rond de 12 weken er nog 1 tje wide laten maken. Wat ik toch laat doen voor mijn eigen zekerheid. ik heb de echo vandaag ben nu 11 weken en 4 dagen. vind het weer spannend hoor. hoop dat alles goed is.
Ik krijg een echo met 11 week eerder hoefde dat niet van de vk. Allen het wachten daar op duurd erg lang.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een echo met 9 weken. Helaas bleek mijn kindje toen niet meer te leven Inmiddels ben ik weer zwanger en heb ik vorig week (met 7 weken en 5 dagen) een echo gehad en hebben we het hartje gezien en gehoord Ik mag over 3 weken terug komen voor de vervolg echo... Denk dat het echt per regio verschild