Hoi Nick kreeg de eerste drie maanden bostvoeding. Toen mijn productie terugliep zijn we overgegaan op fles. Om die overgang makkelijk te maken hebben we Nutrilon 1 Hypo-allergeen gegeven. En omdat ik niet direct weer een grote verandering door wilde voeren heeft ie dit gehad tot ie 6 maanden was. Omdat we toen toch overmoesten naar nummer 2, zijn we van nr 1 HA naar nr 2 standaard gegaan. Hij doet het hier prima op, alleen zijn zijn luiers veranderd. Eerst had ie (sorry voor de onsmakelijke details) één volle luier met zachte ontlasting per dag of 2 dagen. Nu heeft ie bijna elke luier een redelijk harde keutel. Dus niet meer in één keer een volle broek, maar elke luier iets. Hij krijgt natuurlijk nu ook steeds meer te eten, naast zijn melk. En verder heeft hij er helemaal geen last van, heeft er geen moeite mee en poept dus wel gewoon regelmatig. Kan dit kwaad of kan ik toch beter weer overgaan op hypo-allergeen?
volgens mij kan het geen kwaad. de ontlasting veranderd omdat hij nu vast eten krijgt! zolang hij geen moeite heeft is het geen probleem. Gijs heeft nu al 2 dagen iedere luier vol