Wanneer gaven jullie je baby zijn eerste fruithapje en dergelijke?? Ik ben erg benieuwd wanneer ik hiermee kan beginnen...
bij de eerste met 4 maanden maar dat was echt een hongerig kind had ook niet genoeg aan de fv meer. Maar de jongste daar ben ik nog niet begonnen met fruit. ze heeft nog voldoende aan haar flesjes 2x 180 ml
Mijn jochie heeft het nog niet gehad, en is vandaag 6 maand.. Hij wil niet van de lepel eten (vandaag wel beter), dus we hebben nu alleen wortel en rijstebloempap aangeboden. Die wortels gingen vanochtend goed. Maar fruit zal misschien nog wel een weekje duren. Eerst nog maar wat meer wortel, en 2a3 andere groentes..
Zoon met ongeveer 6 maanden (met 5,5 maand begonnen met groenten) Dochter met 6,5 maand (6 maanden begonnen met groenten)
Zo rond de 7 maanden. Eerst groente gegeven vanaf zes maanden, en pas toen dat lekker liep met fruit begonnen.
Met 4 maanden begonnen. Afwisselend. Ene dag groente, dan weer fruit. Ons meisje is een hele makkelijke eter. Die eet werkelijk waar alles.
Met de 4 maanden maar dat was zomaar oefenen hoor, er beland meer naast zn mond en op zn slap dan dat tie werkelijk echt eet. Maar dat geeft niet, kan hij rustig aan wennen.