De eerste keer was na 29 dagen dus normaal. vervolgens had ik een cyclus van 38 dagen en nu zit ik op 41 en wacht nog steeds op de duivels... dus "normaal is het eigenlijk ook niet helemaal... Leanne
foutje....de poll staat er 2x op! misschien kan er 1 verwijdert worden? als het langer dan 6 maanden heeft geduurdn graag even vertellen wat je toen hebt gedaan... groetjes albertina
Ik heb het gezien, ik zal Jolanda vragen hem te verwijderen (heb zelf de rechten niet op dit onderdeel)
Het kan veel verschillen hoor, bij mij duurde het 3 maanden. Om precies te zijn 85 dagen sinds de eerste dag van de vorige ongi.
Heb die andere poll verwijderd Ik heb op 6 maanden gestemd, maar eigenlijk is het bij mij het antwoord nooit. Ik menstrueer niet zonder de hulp van provera( menstruatie opwekkers) en in combinatie met clomid ( eisprong opwekkers) Das mijn keuze stond er niet bij, dus heb ik gestemd op de langste die er was groetjes
hai hai Ik stopte met de pil en werd precies 29 dagen erna ongesteld... Ik heb 11 jaar de pil geslikt dus ik had zeker niet verwacht dat het al meteen 'normaal' zou zijn... Helaas is het klussen tot nu toe nog niet in een zwangerschap uitgelopen maar ja we klussen lekker verder en hopen dat het snel raak is! Groetjes Maayke
Bij mij ging het gelijk normaal: eerst nog een doorbraakbloeding en 31 dagen later de eerste *echte* ongi. Groetjes, Wendy
Toen ik met de pil stopte had ik zoiets van het komt wel ik zie wel. Ik werd na 28 dagen ongesteld, en sindsdien is het nog steeds netjes op de 28 dagen waar ik wel blij mee ben!
Ik heb normaal gestemd, dat klopt ook wel want ik was 1x ongesteld en toen eigenlijk direct in verwachting.
Ik nam m'n laatste pilletje,werd 4 dagen later ongi en dan weer na 34 dagen ofzo.Dus redelijk normaal.
Laatste pil gehad, nog een klein weekje gebloed en daarna, het 1e eitje wat langskwam is meteen bevrucht.
De eerste keer na het stoppen met de pil was mijn cyclus 33 dagen, toen 29 en nu 34... Helaas wel onregelmatig dus. Maar misschien dat het nog wel bijtrekt, geen idee....
hallo ik ben net ben gestopt met de pil en was na 28 dagen ongesteld geworden.hoop dat ik volgende maand zwanger ben. liefs
Ik werd 2 dagen eerder dan normaal ongesteld. Had een bloeding van 6 dagen, maar bleek al zwanger te zijn. Dus dat komt ook voor.