het begin? of toch niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmv2, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.069
    448
    83
    Sinds gisteravond 1900 uur heb ik weeen, het ene moment zit er een half uur regelmaat in van om de 6 minuten en zo is het weer een half uur tot uur weg.

Afgelopen nacht heb ik amper geslapen, last van rusteloze benen en als dat het niet was dan de weeen wel.

Sinds gisteravond ook al heel vaak naar de toilet geweest voor grote boodschappen en toen ik vanmorgen opstond kon ik gelijk weer 5 keer vanwege diaree.

Omdat er geen echte regelmaat in komt maar wel echt pijn doet weet ik nu niet meer wat te doen, is dit het begin of gewoon oefenwerk?

Mn hele lichaam voelt inmiddels alsof er een vrachtwagen over is gereden.

Iemand nog een tip?

2. samaa

samaa Niet meer actief

Dat van die diarree/ vaak naar de wc herken ik wel... dat had ik de laatste dagen voor het begon ook. Men zegt dat je lichaam zich aan het legen is voor de bevalling. Hopelijk zet het gauw Door, maar wie weet duurt het nog even

3. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt een beetje op mij van de week.. maar dan duurde het maar een paar uurtjes.

Kan je de vk niet even bellen? Wie weet heeft het wat voorwerk gedaan?

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zou even overleggen met je verloskundige. Het zou voorwerk kunnen zijn. Wellicht is inmiddels het echte werk begonnen.
    Succes met de laatste loodjes in ieder geval!

5. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Tip als je het verschil wilt merken dan moet je onder de douche stappen. Bij voorweeën zwakt het af maar is het begonnen dan worden je weeën heftiger! Hopelijk duurt het w8n niet lang meer. 😉

Deel Deze Pagina