Is extreme moeheid een symptoom van ontpillen? Ik ben eind juli gestopt met de pil en eerder geen last gehad maar sinds vorige week word ik met de dag moeier,als ik wakker word sochtends ben ik al moe! Is dat normaal?en ook dat dat nu pas komt? Cyclus is ook nog niet opgestart..wel sinds zondag elke dag wat bruinverlies en gisteravond wat rood maar meer niet. Alleen met afvegen en dat was het. Verder ook hele de dag door buikkrampen,als ofik ongi moet worden maar wors het maar niet:x maar die moeheid spant de kroon,val steeds zowat in slaap! Vind het zo niet erg leuk..wie weet of dit erbij hoort?
Ik ben begin mei gestopt, en had er ook heel erg last van. Dit is de eerste maand dat het wat minder word. Ik had zoveel "ontpil" symptomen!!:x
Ik heb de eerste vier weken na het stoppen met de pil ook last ehad van extreme vermoeidheid het gaat nu eindelijk iets beter. De hormoonhuishouding moet weer op regel komen. Kost even tijd. Maar het word beter
Tja, zijn meerdere mogelijke oorzaken. Zwangerschap, te laag Hb, trage schildklier, B12 tekort. Ontpillen zou ook kunnen denk ik. Makkelijkste om uit te sluiten is of je zwanger bent, vooral omdat je krampen en wat licht bloedverlies hebt. Misschien even een testje doen?
Ik heb vorige week een bloedtest gehad,die was negatief,hcg minder dan 1 dus dat lijkt me duidelijk.. Verder is de week daarvoor mijjnhele bloed onderzocht op nieren,hb,noem het hele zooitje maar op en dat was allemaal prima.
Idd, de eerste vier weken echt extreem moe. Als ik thuis kwam van mijn werk lag ik echt meteen te tukken op de bank... Nu gelukkig geen last meer van