Hallo allemaal, 4 weken geleden miskraam gehad, verloskundige vertelde dat ik die dag aan moest houden als ongesteldheid. Ik zou gister ongesteld moeten worden en ook kon ik testen of ik weer zwanger kon zijn, helaas ik ben niet zwanger en ook ben ik nog niet ongesteld. Heb ook nergens last van maar vraag me nu toch wel af wanneer het komt, of het uberhaupt wel komt?! Iemand ervarig mee? wanneer werden jullie ongesteld naar miskraam? Of iemand ervaring met dat test negatief aangaf en ook niet ongesteld werd maar toch zwanger bleek?! Wacht nu maar netjes af, ga geen test(en) meer doen.. wacht nog ruim 2 weken af voor ik weer een test ga doen.
Vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Volgens mij ben ik steeds na een maand ongesteld geworden, maar dat van persoon tot persoon verschillen. Veel sterkte komende tijd!
ik ben niet ongesteld geworden na mijn miskraam en was dus meteen terug zwanger. mijn zwangerschapstest was pas positief 4 dagen na mijn nod dus het kan nog
Na een miskraam kan je cyclus langer zijn, omdat het zwangerschaphormoon tot zes weken in je lichaam kan blijven. Succes!
Even een update: ben netjes 2 dagen later ongesteld geworden, achteraf nergens druk om gemaakt! Ben sinds vandaag ook weer van mijn menstruatie af. Mijn cycles is dus ''gelukkig''' gewoon hetzelfde gebleven, 4 weken er tussen en 4 dagen ongesteld! Bedankt voor jullie reactie''s dames!
Ik ben ongeveer 7 weken na mijn miskraam ongesteld geworden en ik zit nu op dag 10 van mijn ongesteldheid. Ook heb ik meer bloedverlies als anders. Volgens de verloskundige is dit heel normaal als je een miskraam hebt gehad. Je lichaam is druk bezig met zich te herstellen. Ik denk dat je het dus nog even een weer of twee moet geven en dan wordt je vast wel ongesteld.