Hoeland duurt het voordat HCG uit je lichaam is?

Discussion in 'Miskraam' started by Saartje123, Jul 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb gisteren een miskraam gehad, terwijl we niet eens wisten dat we zwanger waren. Ik kreeg ineens veel krampen en bloedverlies en bij de hap bleek dat ik een knallende test had. Dus nog veel HCG in mijn bloed, alhoewel ik dus al klonters en bloedverlies had.

Nu wil ik graag weten wanneer ik ongeveer kan verwachten dat al het HCG mijn lichaam uit is?

Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje ook al eens een vmk gehad, maar ik herinner mij niet meer hoe het verder allemaal was gegaan met de HCG enzo.

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb vorige week vrijdag een spontane mk gehad en nu heb ik na 1 week een test gedaan in de veronderstelling dat er geen streepje meer tevoorschijn kwam :( maar wat schets mijn verbazing gewoon een vette streep pffffff:(:(
    volgens sommigen blijft het hcg in je lichaam tot je volgende menstruatie,dus we kunnen alleen maar wachten;) ik heb ook gewoon nog wat zwkwaaltjes maar dan zonder baby:(

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Ik had na 6 weken nog een hele lichte positieve test. Dus ik dacht misschien weer zwanger te zijn. Maar de 7e week werd ik ongesteld.

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Zo dus het kan nog een tijdje duren zo te lezen....

5. jetje86

jetje86 Actief lid

Jul 3, 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    deze vraag heb ik toevallig een paar uur geleden aan mijn gynaecoloog gesteld. Zelf helaas ook een mk. Ze vertelde me als je eerst een menstruatiecylcus afwacht voordat je weer gaat proberen (raden ze helaas toch aan, wilde direct weer aan 'de bak') je daarna weer de oude bent qua hcg-level in je bloed. Dan werken ovulatietesten gewoon weer en als je dan eventueel zwanger wordt en je test positief dan ben je ook echt zwanger. Misschien hebben jullie hier wat aan. groetjes jetje

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik heb nog geen menstruatie gehad maar ook geen hcg in mijn lichaam meer.

En ook ik heb met 7.5 wk een miskraam gehad en nog hcg in mijn lijf en ik kreeg opeens kwaaltjes die ik niet eens had voor mijn miskraam.

Ging het hormoon maar ook direct uit je lijf he :(

Sterkte nog en hoop dat het hcg gauw uit je lijf is

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38

Het licht er ook aan hoever je zwanger bent en hoeveel hormoon je in je lichaam hebt. Heb je enig idee hoe ver je zwanger was ?

Mijn hormoon was voor de miskraam 2160 en 11 dagen later was mijn test al bijna negatief. En nu helemaal negatief. Bij mij is het dus gelukkig wel snel gegaan.

8. Maia

Maia Niet meer actief

bij mij na geloof ik ongeveer 5 weken, maar ik was redelijk ver zwanger ook, elke week een testje gedaan en op een gegeven moment was hij wit.

9. dushi1980

dushi1980 Actief lid

Jun 11, 2007
    225
    0
    0
    Ik heb er 6 weken over gedaan voordat HCG helemaal weg was, bij mij is weekelijks bloed geprikt totdat het dus weer goed was. Paar dagen daarna menstruatie gehad, nu weer op zoek naar m'n ei en wachten op m'n volgende menstruatie, of niet haha. Hoop dat ik snel weer zwanger mag zijn!

Xxx

Share This Page