Ben sinds de bevalling nog niet van het vloeien afgeweest en nu weer ongesteld geworden. Werd eindelijk het vloeien minder nu meteen erachteraan de menstruatie terwijl ik borstvoeding geef. Ook ben ik deze week begonnen met het slikken van de minipil en hoop dat dat allemaal goedgaat, je kunt doorbraakbloedingen krijgen enz... niet zo`n zin in eigenlijk. Maar ben toch wel blij dat het weer gewoon werkt zoals het moet Aangezien we niet al te lang willen wachten voor de tweede, toch wel anderhalf jaar ofzo, vindt ik het fijn dat het weer bij het oude is... Joehoe
Allereerst van harte met de geboorte van je kleine meid! Is een fijne gedachte he dat alles weer werkt aan de ene kant wel balen en dat terwijl je borstvoeding geef maar ach je kan er straks maar van af zijn toch! Ik hoop dat je geen last krijg van je pil. Groetjes Bizzy
Vroeg of laat krijgen we allemaal weer met die verdome menstruatie te maken... :x Eigenlijk zit je er nog helemaal niet zo snel op te wachten, maar het is toch wel fijn om te weten dat je lichaam nog goed werkt
hoezo zou ik last krijgen dan? Ben wel geregeld misselijk is volgens mij wel van de pil... hoop maar dat ik snel van mijn menstruatie af ben, want ben dat nog steeds niet