Hoi dames 24 mei heb ik mijn volgende controle bij de gyn . Is het geslacht op deze termijn 100% betrouwbaar ? Ben reuzebenieuwd of ukkie is wat wij denken en of ukkie het wil laten zien hihi ....
Volgens mij is het pas 100% betrouwbaar na de geboorte. Ze kunnen ook wel eens iets verkeerd zien he Maar ik heb ook het geslacht pas voor het eerst gezien met 17.5 en met de 20 weken echo dachten ze er nog hetzelfde over, dus ik denk het wel goed zit dan
ik bedoel met 100procent dus dat het geen ik denk jongen maar lijkt toch meid scenario , overduidelijk jonge of meis
Ik heb met 15.6 de voorspelling voor meishpje gekregen. Ik kreeg 95%. Afgelopen vrijdag was ik 18.3 en kreeg ik 99,99% meisje te horen. Ze mocht geen 100% geven daarom 99,99%
Ik kreeg het geslacht te horen bij bijna 15 weken hier geven ze alleen echt geen zekerheid... Inmiddels bevestigd bij 17.4 weken bij 21 weken, 28 weken en 30,2 weken
ik heb gister met precies 16w geslachtsbepaling gehad. en onze zoon is er zo trots op dat hij het overduidelijk liet zien, was niet te missen en geen twijfel mogelijk
Ik heb met 16+4 een geslachtsbepaling gehad, van tevoren zei ze nog het is wat vroeg dus weet niet hoeveel ik kan garanderen. Toen we het eindelijk zagen was ze dolenthousiast, ze zegt dit is voor 99.9% een meisje geen twijfel mogelijk en dat eigenlijk te vroeg, want normaal deed ze echt pas vanaf 17 weken.
Zo te horen lijkt 17+5 een mooie termijn . Weet niet precies meer wanneer we de vorige keren het geslacht wisten ook rond de 17 weken denk ik
Ik heb al veel pret/geslacht echo's gehad. 13 weken drs papa 99.999999 % meisje ! 14 weken Ite Boerema een meisje! 15 weken Ite Boerema een meisje! 17 weken Marja Schouten een meisje! Overmorgen de 20 weken echo als ze dan zegt een meisje dan geloof ik het echt
ik mag 3 juni voor geslachtsbepaling en ben dan 17+2 ben benieuwd, als ik dit zo hoor missen ze niet te vaak...
Bij onze oudste durfde ze met 20 weken geen duidelijke uitspraak te doen.. 60% meisje ivm met zwangerschapsvergiftiging wilde 1 gyn wel even kijken was toen 36 weken en zij een jongetje daarna draaide de boef dat we niets meer konden zien.... Toen ze op mijn buik lag was t toch echt een meisje! Bij de jongste echo's gehad met 16, 18, 20, 32 weken waarop ze 4 keer een meisje.zeiden... Nu 2 keer vol het geslacht van nr 3 in beeld.gehad en wij twijfelen helemaal.niet ... Echt.een jongen
Ik had met 16 wk geslachtsbepaling bij mijn echoscopist.. in het vervolg zal ik tot 20 weken wachten want dat zijn toch weer 4 weken verder.. En de foto was toch best vaag.. Ik ging twijfelen! Mijn 20 weken echo was in het ziekenhuis dus ergens anders andere vrouw we hadden ook niks gezegd en zij zag toch ook echt schaamlippen.. dus voor ons in elk geval bevestigd.. toch staat er op het uitslagformulier dat ze er geen garantie op geven, en dat is ook wel logisch vind ik..
Ik ga bij de gyn in het ziekenhuis is in Belgiƫ standaard hoor . Elke 4 weken echo op het laatste aan of met rede. Nog vaker