termijnecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by jekkia, Nov 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eindelijk ben ik weer zwanger na 5 miskramen.
    Donderdag kan ik bij het Diagnostisch centrum terecht voor een termijn echo en ik begin nu al erg zenuwachtig te worden..

Zal het deze keer wel goed gaan of zit er weer alleen maar een leeg vruchtzakje? Zal ik eindelijk mama worden of moeten we weer wachten en hopen op een volgende keer?

Ik blijf op het beste hopen...

2. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    wij duimen voor je meid,gelukkig kan je snel terecht! :thumup:

3. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    Wat ontzettend spannend zeg! ik duim keihard voor je hoor, heel veel succes donderdag :D

4. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik mag ook donderdag voor mijn eerste echo. Mijn eerste kindje, gelukkig nog geen ervaring met een miskraam, maar kan me voorstellen dat je nu extra zenuwachtig bent! Ik hoop dat we beide donderdag iets heel moois te zien krijgen! Heel veel succes en hopelijk veel plezier..

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik duim voor je.
    liefs chantal.

6. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    ik duim ook voor je.

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik duim mee!

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Begin me nu wat zorgen te maken.

Misschien klinkt het raar maar ik ben vandaag niet zo misselijk als voorgaande dagen. Mijn borsten voelen ook iets minder gevoelig aan...

Het zal toch niet zo zijn dat het weer fout gaat?

Hopelijk zit het tussen mijn oren is is deze keer wel goed...oef wat duurt het wachten tot ik die echo mag nog lang

9. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Spannend.. je maakt jezelf helemaal gek zo.. Nog ff geduld hebben.. Maar ik herken het gevoel. Zodra ik maar ff niks voel.. denk ik al.. Hoe laat mag je? Ik donderdag om 10.30 uur al.. Daarna om 11.30 uur voor eerste consult bij vk..

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    en hier nog iemand die voor jullie duimen!
    Sterkte met wachten... nog 2 dagen, eigenlijk nog iets korter als je in uren gaat rekenen....
    SUCCES!

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Weet ik, maar kan er niets aan doen.
    5 mk gaat je ook niet in de koude kleren zitten, ben nog nooit verder gekomen dat de 7 weken...

Ik heb donderdag om 14.15 uur een afspraak voor de echo en dinsdag weer eerste gesprek bij de verloskundige.

Wat fijn dat je erna gelijk bij de vk terecht kunt.

Hou ons op de hoogte hoe het gegaan is!

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik hoop heel erg voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan!

Ik duim voor je!

13. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik bedoel het ook goed. Ik snap heel goed dat als je al 5 mk'en hebt gehad dat je dan nu super onzeker bent. Ik kan me dat niet inleven, heb zelf nog nooit een miskraam gehad (gelukkig), en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik zal heel hard voor je duimen morgen. Laat aub ff wat weten... Ik, en nog vele anderen hier zullen aan je denken!

14. marjelleke

Sep 10, 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes met je echo! Ik zal voor je duimen...

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

\:D/ JAAAAAA! :whistle:

Het kwartje is nog niet helemaal bij mij gevallen maar de echo zag er goed uit!

Heb het hartje zien kloppen. Ze schatten mij nu op ongeveer 5 weken en 3 dagen en ik mag voor kerst weer terug voor de volgende echo dan kunnen ze de baby meten en beter schatten hoeveel weken zij is. :D

Een hele grote opluchting voor mij en voor mijn ouders staat een hele leuke verrassing te wachten met kerst. Moet alleen nog verzinnen op welke manier ik ga vertellen...

Laatje, hoe was jou echo vandaag? En je eerste VK afspraak?

16. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb ook het hartje zien kloppen. Ik dacht ruim 8 weken zwanger te zijn, maar is pas bijna 6 weken. Dat was een beetje een domper. Maar blijkbaar was mijn eisprong heel erg laat en heeft dat kleine hummeltje er lang over gedaan om de baarmoeder te vinden.. Maar goed, alles zag er prima uit. Goed ingenesteld en in verhouding klopte alles.. Fijn dat het met jou ook goed gegaan is! Nu zijn we beide bijna op dezelfde dag uitgeteld. Scheelt maar 3 dagen.. leuk hoor! Ik hoop dat we er allebei goed doorheen komen. En, o ja, ik mag over 2 weken alweer terug voor een herhalingsecho.. kijken of het goed meegroeit en ook meer om me gerust te stellen.. Heel blij mee!

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Laatje,

Wat fijn om te horen en grappig dat we maar een beetje schelen.
    Ik mag ook over 2-3 weken terug voor de volgende echo, spannend allemaal \:D/ l

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Fijn meiden dat het allemaal goed zit!

19. O Jekkia wat geweldig!

Ik ben echt super blij voor je!

20. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Jekkia en laatje, beide van harte gefeliciteerd! Wij hebben vandaag onze tweede spruit zien zwaaien en draaien en we kregen twee grote voeten (!) in beeld! Was wel komisch.. Ik wens jullie beide alle geluk van de wereld en een hele fijne zwangerschap tegemoet! Geniet ervan!

Share This Page