Hoi Dames, Morgen maar eens bellen na clearblue, De test doet helaas helemaal niets, het gaat om de weken indicator. Hij geeft nog niet eens een zandloper en heb het precies gedaan zoals het op het papiertje staat! Belachelijk, en dat voor 13 euro! Iemand nog meer meegemaakt? Groetjes
Ik heb het gehad met de ovulatietesten. Niets te zien op het schermpje. Contact opgenomen met CB. Werd heel goed te woord gestaan door een mevrouw in Engeland. Nederlands, al was het wat gebrekkig. Ze heeft mij toen een nieuwe tester opgestuurd, en voor het ongemak ook 10 nieuwe teststrips. En natuurlijk excuses voor het niet werkende exemplaar. Heel netjes dus!
ik heb het een paar keer gehad met de ovulatietesten. nu hou ik ze langer in het beker met urine 19/20 seconden i.p.v. van 15 sindsdien geen last meer van gehad. jeetje niet aan gedacht om clearbleu te bellen, heb er toch wel vier teststrippen mee verpest
Ik had dat laatst ook, heb em ook gewoon weg gegooid. Was trouwens een digitale met wekenindicator. Geen zandlopertje niks. Toch zonde van het geld, niet aan gedacht aan te bellen.
Dat is jammer, ik ga morgen toch even bellen, zonde van het geld. kan er bijna 3 pakjes bij de kv van halen hihi.
Ik heb het ook gehad. Kon terug naar het Kruidvat om een nieuwe te halen en zij regelen dat verder met KV. Ik hoefde in ieder geval niks meer te betalen.