Hoi! Mijn dochter draagt veel maillots. Ik ben eigenlijk al in veel winkels geweest voor goeie dikke maillots, maar vaak valt het best tegen. Heb tot nu toe bij de zeeman 2 dikke maillots kunnen scoren. Waar kopen jullie maillots? xx
Bij zeeman heb je dikke, maar die zijn niet heel geweldig van kwaliteit. Ik heb laatst twee maillotjes bij Albert heijn (!) gekocht, en die zijn perfect!
hier hebben ze bij de c en a ook veel maillots,nu weet ik niet of ze die bij jullie in de buurt ook hebben ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze hele dikke hebben
Ook ik heb voor mijn zoontje maillots gekocht. Idd zijn ze niet heel erg dik maar ik doe hem als het echt heel koud is een broekje aan die gevoerd is, zo heeft hij toch heerlijke warme beentjes. Ik heb zijn maillotjes idd ook bij de zeeman en de hema gekocht, niet duur en redelijke kwaliteit ( doet er toch maar een maand of 2 mee) Groetjes Kim
Ik vind die van de Hema wel prima en de Bijenkorf. Ook die van Albert Heijn. Oh ja en eentje van Scapino/Schoenenreus of Bristol (weet niet meer precies ), die is ook heel goed. Van het Kruidvat en Zeeman heb ik ze ook, ik vind de kwaliteit wel slechter, vooral na een paar keer dragen en wassen, maar voor erbij of als ze buiten speelt gaat dat prima.
ik moet bekennen dat ik ze -zo dik als bij de zeeman- nog nergens anders gezien heb. Ik vind overigens wel dat ze bij de Wibra érg leuke maillots hebben.
Die van de zeeman die ik heb zijn qua kwaliteit wel goed vind ik zelf, ze heeft ze al een tijdje en best vaak aangehad en nog steeds zijn ze mooi. Alleen hebben ze deze niet in veel kleuren of effen kleuren
er zit echt heel veel verschil in! Ik koop ze meestal bij de hema, maar dan niet degene die in de actie zijn, want die zijn dan toch weer anders van kwaliteit. Op de markt heb ik ze ook wel eens gekocht, en zijn ze ook goed, maar vrij duur.
Ik heb al wel bij diverse winkels maillots gekocht. Maar zit ook wel een beetje met de maat: 62-68 wordt nu toch echt wel te klein en 74-80 is dan weer veel te groot. Waar kun je een maat 68-74 kopen?
de maillotjes die vorige week bij de wibra in de aanbieding waren, hadden 'losse' maten. Dus ik heb zowel mt 74 als mt 80 gekocht. Dus misschien scheelt dat?
Ik heb twee maillots gekocht bij de Prenatal, ze waren vijf euro per stuk. Ze zijn medium warm zeg maar. Lekker stofje maar niet superdik. Mijn dochtertje heeft kleding maat 56 en dan maillotje in die maat past ook echt super!
Ik koop ze van Bonnie Doon, het kousenmerk. Zijn 5,95 en een stuk beter van kwaliteit dan die van de Hema. Die gaan snel pillen vind ik.
volgens mij is dat anders robertsaskia er zat altijd wel een bentex in de Ebbingestraat in Groningen,maar volgens mij zit die er niet meer. Ik ga morgen even naar m'n werk nog rondsnuffelen.