Zwangerschapsallergie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik heb denk ik last van zwangerschaps allergie :cry: , ik had altijd wel wat jeuk voor de zwangerschap (daar nam ik dan 1x in de week een pilletje voor) maar inmiddels is het erg verergerd helaas. Het ziekenhuis gaf aan een chronische zware vorm van urticaria en door de zwangerschap mag ik niet veel hebben op tavegil na (pilletjes) maar die halen niet veel meer uit en creme...

zijn er hier anderen bekend met allergie en voortdurende jeuk (en dan niet alleen borsten/tepels maar ook buik, binnekant boven en onderbenen, rug etc. als ik het aanraak gaat het al jeuken :confused: en ik draai er een klein beetje van door want ik mag verder niets om het tegen te gaan.

maw alle tips zijn welkom! metholcreme werkt redelijk maar ik smeer er eingelijk niet meer tegenop :cry:

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    vervelend joh! Hier ook wel meer jeuk dan voorheen.
    Heb je al Balneum jeukstillende badolie (of misschien heet het tegenwoordig jeukverminderende badolie, ze hebben een tijdje geleden de naam veranderd en dat blijft bij mij niet goed meer zo goed hangen ;) in ieder geval degene met de RODE letters) geprobeerd? als je geen bad hebt, kun je het ook met douchen gebruiken.
    sterkte meid!

3. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    misschien cetirizine tabletten?
    weet niet of het mag tijdens de zwangerschap, volgens mij wel

word gebruikt bij hooikoorts etc, dus ook bij jeuk en allergie

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik heb sinds drie dagen ook enorme jeuk, overal op mijn lijf. Om gek van te worden.
    Ik heb van te voren medicijnen geslikt omdat ik allergisch ben, maar toen ik met de pil stopte, moest ik hier mee stoppen.
    Ikzelf ben sinds twee dagen mezelf maar met Neutral bodymilk na het douchen aan het insmeren, niet dat dat echt helpt, maar het verzacht in ieder geval.
    Ik hoop dat het snel weg is die jeuk!

5. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hey Marie26... nou klinkt exact hetzelfde dus als bij mij. Ik word ook helemaal dol en zalf verzacht enigzins maar echt weg gaat het niet en het is helaas zo weer terug... :(

Deel Deze Pagina