Spugen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ingrid77, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne gaat steeds vaker, als hij zijn fles opheeft, spugen. Niet veel, maar er komt toch behoorlijk wat terug..
    In het begin deed hij dat nauwelijks, maar nu bijna elke fles wel.. Is daar iets aan te doen?

Wayne is nu bijna 8 weken oud..

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Nutriton toevoegen! Dat is johannesbroodpitmeel. Kan je bij elke drogist kopen en mag elke baby hebben. Dan maakt de melk dikker waardoor het minder makkelijk terug kan komen.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat aan kon werken is hem zo'n 15a30 minuten rechtop houden.

4. Nou, ik heb Nutriton gekocht. Ben benieuwd..

Het rechtop houden deden we al, maar had niet voldoende effect.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Kindjes kunnen van Nutriton wel een beetje plattere ontlasting krijgen,dus niet schrikken!

De kinderarts zei tegen me, als het helpt tegen het spugen, je van de ontlasting niet te veel aantrekken!

Veel succes!

6. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Wij deden beide: na de voeding even rechtop houden en jbp toevoegen. Je met een beetje experimenteren met de hoeveelheid (denk aan een grotere speen!) zodat het voldoende is om niet te spugen en goed te kunnen drinken door (in ons geval) de nr 3 speen, maar niet zoveel dat hij constant hele dunne poep had...kwestie van proberen!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.190
    35.879
    113
    Hier was de nutrtion geen succes, had veel diarree erdoor en moesten op advies van de ka er weer mee stoppen. Wat wel hielp is iets minder in de fles.

8. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Hoi Amy spuugde ook altijd en nu nog wel een beetje, maar wordt wel minder nu ze minder melk krijgt. wij deden en 3 kleine schepjes rijstebloem bij. dit ging iets beter, maar ze spuugde toch wel na elke fles. Vooral niet druk maken, deed ik wel altijd.Het gaat vanzelf over. Mijn oma zei altijd "spugers gedijen goed"en dat doet ze ook! Groetjes

Deel Deze Pagina