hallo allemaal even een vraagje , zoals de titel al zegt , wat houd een pap fles in , bryan krijg 3 schepjes in zijn laatste fles, maar kan nou niet echt zeggen dat hij dan een dikkere voeding krijgt .... en een ochtend pap fles, wat houd dat in is dat het zelfde idee ? groetjes mystery
vind t ook een drama die papflessen, je moet 3 eetlepels erin doen en dan ff inlaten dikken. maar dat komt nogal precies, als je te lang wacht is het net cement en als je te kort wacht is het hartstikke dun. dus ik ben er ook nogn iet uit lees ff mee
Ik doe 3 eetlepels Nutrix door de flessen en dat gaat goed hoor. Niet te dun en niet te dik. Ik laat het niet staan, maar geef het gelijk.
Volgens mij ligt het ook wel aan de soort voeding die je geeft... Jelle heeft lang Omneo gekregen en dat werd met nutrix ook niet zo dik... Maar goed, hij deed het er goed op, dus ik klaag niet..
En waarom geef je een papfles? Dan lul ik ook ff mee hoor.. Lune krijgt Nutriton door de fles, heeft verborgen reflux. Maar dat is anders dan Nutrix? Waarom geef je dat?
Nou, ik heb het ook verschillende keren geprobeerd, maar Fenna sliep er niks beter op + ik vond het zo'n geklooi. Idd, dan weer te dik, dan weer te dun en zo'n 3 fase speen is ook al geen succes. Uiteindelijk hebben wij in overleg met CB haar laatste fles iets groter gemaakt (210 + 7) Voor ons werkt dat echt een stuk beter.
Esmee heeft ook verborgen Reflux en van de kinderarts moeten wij door elke fles Nutrix doen. Esmee heeft ook speciale voeding overigens.
MAJA : nutrix helpt bij menig kind met doorslapen bryan krijg om 20.00 uur de fles , en komt de volgende morgen om 7 a 8 uur
eigenlijk heeft amy het niet echt nodig om door te slapen. maar het moet toch ook om de stap na vaste voeding kleiner te maken ofzo? ik moest van het cb 1 keer pap geven en volgende maand 2 keer op een dag
MamaBianca, Joey heeft ook reflux en krijgt Nutramigen. ik doe 1,5 lepel Nutrix door de fles en /joey slaapt als een roosje
Je moet geen pap geven. Sommige kindjes slapen er beter op idd. Maar als je baby het nu toch goed doet is er geen man overboord hoor als je geen pap geeft.
Deyna krijgt 's ochtend Bambix groeipap door haar fles en 's avonds Nutrix of een pyama papje. Hier geen problemen met te dikke pap of een verkeerde speen hoor
goh... ik dact echt dat dat moest. nou ik vind nog steeds ellende elke avond weer en ga dr mee stoppen denk ik. heb alle spenen onderhand al geprobeerd en t word niet echt dik of anders cement haaha. maar vanaf 7 jmaand moeten ze bambix hebben toch? dat doe ik dan wel met een lepel lijkt me handiger
Pap is geen moeten hoor... Als je ook al fruit en groente geeft van een lepel, heeft het eigenlijk geen toegevoegde waarde. Je kunt net zo goed brood geven dan. En als je daar nog niet mee begonnen bent, geef je gewoon wat langer een gewone fles als ze het daar goed op doet. Als ze dan goed brood eet, kan ze die 's ochtends ook als ontbijt krijgen, toch? Edit: O wacht... Weer te snel gepraat.. Je hebt het over 's avonds... Hetzelfde verhaal eigenlijk.. Als ze het goed doet op een gewone fles, laat je het toch zo? Ik kijk maar even naar Jelle, die heeft 's avonds echt geen zin om pap van een lepel te eten, die is echt veeeeel te moe... (hij drinkt zijn pap wel goed uit een fles)