Oh wat een leuk topic! Heerlijk om al die verhalen te lezen Mijn man en ik hebben ervoor gekozen om nu nog even niet zwanger te raken. Ik geniet nog heerlijk van mijn zoontje en hij is nog zo afhankelijk van ons dat ik me nu nog niet kan voorstellen om weer zwanger te zijn. Daarbij komt dat mijn man in september met een opleiding begint en die duurt tot juni en daarbij willen we in maart een aanbouw plaatsen. Ik wil in elk geval dat mijn man eerst die opleiding af heeft voordat er een tweede baby komt. We hebben nu besloten dat we in februari / maart volgend jaar weer beginnen voor een tweede. En dat lijkt me ook leuk dan is Kyano ruim 2 jaar dus nog niet ontzettend veel leeftijdsverschil ertussen (mits het gelijk lukt )
Tijdens de zwangerschap zeiden we hier dat we de 2e vrij snel erachter aan wilde, binnen een jaar wel weer zwanger te zijn. Dit met name ook gezien mijn leeftijd, wil mijn kindjes graag voor mijn 35e. Echter nadat mijn bevalling geeïndigd is in keizersnede en een volgend kindje ook dmv keizersnede geboren zal moeten worden, twijfelen wij nu toch. Gynaecoloog heeft sowieso geadviseerd om zeker 1 jaar te wachten met zwanger worden. Dus voorlopig genieten we lekker van ons mannetje en zien we wel wanneer de twijfel weg is en we voor een 2e gaan. Maar wel voor mijn 35e en dat is al over 3 jaar.
kinderen kort achter elkaar is zwaar ja maar als ze wat ouder zijn is het wel leuk .ik heb 2 dochters die verjaren in augustus de een word 25 aug 11 jaar de andere dochter word 26 augustus 10 jaar als ze klein waren was het wel vermoeiend maar ik ben blij dat ik ze kort achter elkaar heb . dan heb ik nog een dochtertje van 7 jaar en een zoontje van 7 maanden en ben terug zwanger dus eigenlijk hier is het pas druk hehe ik heb zoiets van als je het aankan waarom niet? groetjes wendy