Phoe, voor ze dik anderhalf was, moest ik er echt niet aan denken. Ik wist dat ik een tweede wou, maar het eerste jaar was zo zwaar geweest dat ik er echt nog lang niet aan toe was. Nu is ze 2,5 jaar oud, en nu mag het stilaan wel komen.
Wij wilden echt wel wat tijd ertussen. Moest er eerste jaar zeker niet aan denken. Willen echt tijd hebben om helemaal van haar te genieten. Nu begint t wel wat te kriebelen, maar wil eigenlojk wel dat zij nog wat ouder zal zijn. Denk dat we er voor gaan als ze 2 is.
Bijna 10 jaar later. Wilde wel eerder maar kwam niet eerder. Was eigenlijk wel klaar met kinderen. Maar geniet nu langer van de tijd dat ik kinderen in huis hebt..
Tussen de eerste en tweede zit 18 maanden Wij zijn er weer voor gegaan toen de eerste 10 maanden was. Tussen twee en drie zit drie jaar en tussen drie en vier zal net wel net niet 2 jaar zitten. Het was enorm fijn en leuk in het begin dat er zo weinig tussen zat vooral omdat de eerste ook overdag nog veel sliep en ik dus ook overdag mijn rust kon pakken na de bevalling,maar daarna is er een periode geweest dat ze beide hun plekje wouden bepalen, er zat zo weinig tussen qua leeftijd en zoveel in de zelfde levens fase dat je toch onderlinge strijd een beetje merkte, nu zijn ze 4,5 en 6 en zijn juist weer echt maatjes met zo nu en dan een ruzietje Maar toen de derde kwam was de eerste 4,5 en de tweede 3, dit was ook wel weer fijn, ze konden zich beide zelf aan en uit kleden, alleen onder de douche en ze hielpen veel met De baby als bijv setjes klaar leggen voor de volgende dag, billendoekjes pakken en helpen met de plas luiers Omdat de oudste naar school ging en de middelste drie was en niet meer sliep tussen de middag was zelf aan rust komen wel lastig maar het had ook wel weer wat dat er wat meer tussen zit, Nu zal er net wel net niet twee jaar tussen zitten, hoe dat gaat geen idee ongeveer het zelfde als met de derde denk ik met de oudste twee en de jongste twee zullen dan thuis net zo zijn als de oudste twee toen der tijd gok ik
Er komt precies 3,5 jaar tussen dochter en baby te zitten. Ik had eerder geroepen om maar 1 kind te willen, maar 2 is ook leuk, denk ik.
Hier zit er 2 jaar en 3 dagen tussen. Ze hebben nu super veel aan elkaar, vind dit echt een mooi leeftijdsverschil. De oudste werd al wat zelfstandiger toen de jongste werd geboren.
Oudste is van 02-2008, wilde wel snel nog een kindje maar waren huis aan het verbouwen en daarna duurde het 10/11 mnd voor we zwanger waren. Onze 2e dochter is van 07-2011, ze was erg ziek en was gewoon niet handig om dan met een baby te zitten of zwanger te zijn. 03-2014 kwam onze zoon, en 07-2015 verwachten we onze 2e zoon
Toen zoon 8 maanden was gestopt met de pil maar nog niet 'actief' bezig zeg maar. 1,5 week na zijn eerste verjaardag positief getest . Nog 8 weken tot onze kleine meid komt, dan is zoonlief een jaar en 8 maanden Wij wilden graag zo'n 2 jaar ertussen zodat het leeftijdsverschil niet zo groot zou zijn
Top dames. Bedankt voor de reacties. Aan de zwangere mama's wens ik veel succes met de zwangerschap! Spannend.
Hier zit er 2,5 jaar tussen. Heb vorig jaar een bbz gehad, als dat een goede zwangerschap was geweest dan had er nu 2 jaar en 3 maanden tussen gezeten.