Zwanger en... veel zin in sex!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mompelientje, Sep 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik ben bijna 21 weken zwanger van m'n allereerste.

Lees veel verhalen dat sexuele gevoelens tijdens zwangerschap minder worden maar bij mij is het juist de tegenovergestelde! Ik heb gewoon zin in sex!

Mijn vriend vindt het maar raar, sex hebben met baby in de buik en heeft juist helemaal geen zin in omdat ik zwanger ben.

Ik voel me zo blij en maak mezelf op. Koop leuke positie kleding en ik voel me enorm sexy!

En hij vindt het maar niks hoor, hij zegt dat ik mooi ben en wilt knuffelen, maar sex HO MAAR!

En in mijn ogen ziet hij hij zo woest uit he en aantrekkelijker. Laatste tijd doet hij veel aan zijn uiterlijk en lekker parfummetje...

Ik geniet zeker van m'n zwangerschap maar ik zou toch meer sex met hem willen hebben. Sniff...

2. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wuahahaha, ik kan me er niets bij voorstellen :p

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Zo herkenbaar! manlief was wijs en heeft ervan genoten :D na de bevalling wil en kan je vast wel even niet meer ;)

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Haha heel herkenbaar! We hebben nog wel regelmatig seks hoor maar vooral met standjes dat je de buik niet ziet:p.

Ik kan me ook niks voorstellen bij vrouwen die dus helemaal geen zin hebben.

Ik hoop ook dat de bevalling helemaal goed gaat hier en dat ik snel weer sex kan/mag/wil hebben daarna:D.

5. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik ook! :D

mijn borsten zijn zo enorm gegroeid, echter wel 3 cuppen groter ofzo! Daarom voel ik me zo sexy.

Ik heb een romantische dinertje georganiseerd en ik hoop dat ie dan WEL zin heeft hihi. Laat het jullie weten!

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Nou hier is het ver te zoeken bij mij dus als je over heb mag je het hier heen sturen ;)

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik zou ook graag wat willen...mijn arme man, die moet het al maanden zonder mij stellen. Heb echt het libido van een dooie postduif.

8. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    hahaha dooie postduif :D Nou hier begint het ook wel daarop te lijken en pff heb er gewoon geen energie voor.. voel me ook niet sexy met die dikke buik hoor..

9. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    Het gevoel van sexy zijn is inmiddels verdwenen ben nu vooral lomp en groot.

Maar sex wil ik nog steeds wel hihi. M'n vent kan het niet eens bijbenen. Hij zal blij zijn als ik straks weer aan de pil zit en m'n libido weer onder het vriespunt.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ohh ik heb van week 20 tot 30 echt mega veel zin gehad! Bijna ongezond haha, mijn man heeft er echt wel van genoten en dankbaar gebruik van gemaakt ;) Daarna werd het wat minder die buik zit toch ook in de weg en toen ze met 34 weken ging indalen *minder prettig kan ik zeggen* was het even wat minder. Maar toch zeker 2x per week. Daarna kwam het weer terug en nu weer even wat minder omdat ik veel voorweeën en steken down under heb. Maar mannetje komt niks tekort hihi. Kan niet wachten totdat we straks weer fatsoenlijk van bil kunnen zonder die dikke buik haha :p

11. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik ook hoog libido en mijn man vindt het ook maar raar dat zijn dochter dan zo dicht zit......... Zeg ik al lachend iets tegen mijn gynaecoloog en wat zei hij gisteren...... Mja je hebt toch al behoorlijk wat voorwerk dus ff geen meer!!!!

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, leuk omschreven ;) hier helaas compleet verdwenen!

13. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Hier totaal geen zin in! Mijn libido is nog nooit zo laag geweest. Ik ben nu 25 weken zwanger en ik denk dat de laatste keer zo rond de 20 weken was. Arme man..... ;)

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Whahaha!!! Mooi verwoord! Kan wel een levende postduif met wat libido gebruiken :D

15. JolienS

JolienS Actief lid

Aug 30, 2013
    318
    0
    0
    Ooohhhh wat word ik jaloers van deze berichten ;)

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook! Tot een paar uur voor de bevalling zich aandiende nog...

Maar deze zwangerschap!?!? Sex??? Kan je dat eten???
    It's gonnn :(
    Nu ruim 16 weken zwanger en had echt gehoopt dat het nu weer een beetje op gang zou komen, maar nee hoor...

20 weken dus???!!! Ik zet het vast in de agenda! Haha

16. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook een heel laag libido tot even geleden. Er is dus nog hoop!
    Nu sinds kort heel veel zin in sex, meer dan voor de zwangerschap, en intenser :D Mijn man springt een gat in de lucht!

17. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ze zeggen toch dat je goed en fitter gaat voelen na week 12? Bij mij was het pas na week 17. Opeens heel veel zin om leuke dingen te doen. En ook seks! :D

Wanneer je zin heb, probeer standjes dat je buik niet in de weg zit. Hihihi.

18. Redhead86

Redhead86 Actief lid

Aug 6, 2013
    306
    0
    0
    Haha opzich snap ik het wel van de mannen... Zei vorige week nog tegen mijn vriend: je hoort best wel vaak dat mannen geen sex meer willen tijdens de zwangerschap omdat ze bang zijn dat het niet goed is voor de baby of omdat ze het raar vinden.. Zo ben jij niet toch?! *hoopvolle blik* hahah
    Ik ben niet zwanger maar we zijn wel bezig ermee.. En we hebben allebei een redelijk hoger als gemiddeld libido denk ik... En ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft tijdens een zwangerschap. Het moet niet veel hoger worden want dan is het echt niet gezond meer denk ik en kan ie me niet meer bijhouden haha!

Hopelijk krijgt je man weer een beetje meer zin door dat romantische dinertje! Ik hoop het voor je!

19. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    We hadden een romantische dinertje. Maar geen seks achteraf. Hij wilde een film kijken op Netflix op de Ipad en omm de beurt candy crush spelen.

Ik ging iets sexy aantrekken en naast hem liggen. Zegt ie: Oh, ik heb geen zin. Vindt het een raar idee om seks te hebben en weten dat daar een baby in de buik zit.

Dus tja, film gekeken en in slaap gevallen.

Maar om 4 uur snachts ging ik hem wakker maken voor seks. En het was niiice!

Maar romantisch seks en langdurig heb ik niet gehad. Het lijkt alsof hij alles heel snel snel wilt doen.

Ook goed. :D

20. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Ik heb de hele zwangerschap een zeer hoog libido gehad, avond voor de bevalling ook nog sex gehad, man was ook wijs en heeft er de hele zwangerschap van genoten:D

En dat libido is nu echt niet weg!!! Maar nu toch maar even geduld hebben ;)

Share This Page