Screeningsecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Frummeltje, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummeltje

27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Hallo allemaal,

Wij hebben vorige week de screeningsecho gehad met 19 weken en 6 dagen. Ons kindje is helemaal gezond voor wat er nu te zien is en doet het heel goed. We weten inmiddels ook wat het is. We krijgen een meisje. Hier zijn we heel blij mee. We hebben ook kunnen zien dat ze slikte en hapte. Wonderbaarlijk om dat allemaal te kunnen zien. Het blijft bijzonder dat er zo'n klein kindje in je buik groeit en het zo goed doet en waar nu alles op en aan zit. Dit is iets wat ik als mens nooit zal kunnen begrijpen.
    Hoe is het bij jullie? Hopelijk gaat het goed.
    Groeten van de papa en mama van Frummeltje.

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Mooi he, het is net alsof je stiekem door een luikje in je buik kan kijken naar je kindje.
    Fijn dat alles in orde is en dat je nu alvast kunt uitkijken naar een gezond meisje.

Groet van Kiki

3. Corrievan

Corrievan Actief lid

26 sep 2007
    139
    0
    0
    Wij wilden het ook weten of het een jongen of meisje is. Mij maakte het niet zo uit, maar helaas wel bij mijn vriend, hij wou liever een jongen. Dus toen werdt gezegd dat het waarschijnlijk een meisje zou zijn is mijn vriend enige uren stil geweest. Hij is er nu gelukkig overheen en is aan het idee gewend. Voor de rest was de echo echt prachtig. Ons meisje zwaaide zelfs met haar handje ! Deze beelden vergeet ik nooit meer !
    Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap. Geniet er maar van !

Deel Deze Pagina