hallo ff inhaken, mijn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger van haar tweede en zij voelde laatst ook haar uk. ik vond dit ook erg vroeg maar de vk zegt dat het zeker wel kan bij de tweede alleen dat dit zeer verschillend is bij iedereen. wij zijn donderdag 8 weken en ik ben erg benieuwd naar wanner ik de kleine uk zal gaan voelen, dit is ook mijn 2e zwangerschap. liefs dionne
Lees ff verder dan je neus lang is. Er is hier iemand die dat wel gescherevn heeft met je sjeesus whahaha. Dus je heoft je niej zo aangesproken te voelen want ik zie ook wel dat jij dat niej bent duhuh
Zoooo hey vette bek zeg ! Je bent nou ook niet bepaald duidelijk geweest. Als jij nou gewoon alleen reageert op topics die jou aangaan..... Topic gesloten.
Ik voelde met 12 weken de beeb al. Plopjes en draaikolkjes midden in mijn buik. Toen ik met 13 weken een echo kreeg heb ik het gevraagt. De echoscopiste zei dat het best zou kunnen aan de manier te zien hoe ons kind zich afzette en het feit dat mijn placenta achter ligt.
Er staat toch elf weken je bent toch niet blind ofzow ! Je snapt toch zelf ook wel dat het niet over jou gaat.
nou dames laten we het gezellig houden.. nou ik voel mn kindje nu een weekje denk ik.. mn kindje zit precies onder mn wond/litteken ik heb in maart een operatie gehd en is dus super gevoelig dus ik voel m daar of haar daar.. maar nietd e hele dag door ofzo hoor.ik dek 2 keer per dag ofzo.. gewoon heel klein beetje.. 11 weken lijkt mij ook erg vroeg maarja ik weet natuurlijk niet bij iedereen hoe het zit.. ik heb momneteel gewoon een gevoelie baarmoeder vanwege de wond denk dat ik anders ok nog nis had gevoelt
Hoi, ik voelde het ook vanaf 14 a 15 weken. Het is mijn 2e zwangerschap, dus nu weet ik ook waar ik op moet letten. Fijn om de baby af en toe te voelen!