Wanneer 2e kindje?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Esin, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    esin ik snap wel wat je bedoelt.. gelijk negatieve reacties en dat is hogst waarschijn idd om dat je jong bent net als ik hoor.. wij zijn wee zwanger en echt leuke reacties wat we wel verwachtte eigenlijk kregen we niet :(
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben dan geen tienermoeder, ik was 22 toen onze dochter geboren werd.
    Maar wij hebben tussen de kinderen precies 4 jaar zitten.
    Dit is niet bewust zo gegaan, we zijn toen onze dochter 18 maanden was, gestopt met de anticonceptie, maar we kwamen er pas veel later achter dat ik pco had, en dat een tweede kindje er niet zou komen zonder de molen in te gaan.

    Nu hebben we twee kinderen, een van vier jaar en 8 maanden en een van 8 maanden.
    Ik moet zeggen dat ik achteraf blij ben dat er vier jaar tussen zit ipv 2,5 jaar.
    Alle momenten die we met onze dochter hebben gehad, doen we nu weer heerlijk over.
    Onze zoon kan nu dezelfde aandacht krijgen als onze dochter gehad heeft toen ze nog niet naar schoolging, en het is veel makkelijker om beide de aandacht te geven die ze nodig zijn.

    Ik vind dit heerlijk, en geniet van ieder moment, ik denk dat ik het niet zou hebben gekunt als ze zo snel achter elkaar geboren zouden zijn.

    Maar goed, alles heeft zijn voor en tegen denk ik.
     
  3. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik heb nu een zoontje van 9 maand
    en eerst wou ik er altijd als eht me zou worden gegund 3 en ook geen groot leeftijdsverschil
    en nu, heb ik zoiets van 1 vind ik ook wel leuk, zou er wel een 2de komen dan over 3 jaar misschien
     
  4. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi ik begin aan 2e kindje als mijn kleine 3 is ze is nou 7maanden maar tegen die tijd als het 2ekindje er is gaat de ander naar school en dan heb ik ook alletijd voor het 2e kindje.
     
  5. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben nu 22 en zwanger van de 2de Elyesa zal 26 maanden zijn als zijn brusje komt
     
  6. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik ben nu bijna 18 en bij mij komen die kriebels ook, al een jaar lang.. was 15 bij een eerste en zoyu het zo graag weer overdoen
     
  7. almira

    almira Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik zou t nu al wel willen en mn man over 4 jaar dus dan wordt het over 2 jaar.

    Ik mis het zwanger zijn echt heel erg!
     
  8. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Gelukkig regeert me moeder er goed op als we over een 2e beginnen!

    Maar hier is kaye ook een heerlijk rustig kind hij slaapt echt uit tot 12:00 en huilt bijna nooit!
    En ben erg bang dat het misschien met de tweede wel erg veranderd! En nu heb ik met alles ook me handen redelijk vrij.
    Maar ach ik heb het er wel voor over om te kijken of een tweede zelfde is of niet :)
     
  9. 8samantha8

    8samantha8 Bekend lid

    13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ik ben samantha en ben nu 7 weken zwanger en 4 dagen
    ik ben 19 maar we vriend is een stuk ouder dan mij
    en we hebben er bewust voor gekozen
    we zijn er heel blij mee
    maar ik voel me geen tienermoeder :)
    groetjes samantha
     
  10. mamaliciouss

    6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    wij hebben het nú al wel eens over een 2e, niet dat die er gelijk gaat komen hoor, maar we weten wel zeker dat er sowieso een nummer 2 komt.
    ik wil eerst alles goed voor elkaar hebben, een leuk huisje + inkomen, maar als dat geregelt is dan zou ik gelijk nog wel 1 willen!
    maarja dat zeg ik nu, ik weet natuurlijk ook nog niet hoe ons kindje zal zijn.. misschien is het wel een heel 'lastig' kindje en is het veelste zwaar om er dan nog een 2e bij te hebben! maar ik denk dat het zeker nog wel 1 tot 2 jaar duurt.. :)
     
  11. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    De 2de duurde bij mij even, maar was dan ook niet gepland....
    Tussen de 2de en derde zit 19 maanden en tussen de derde en 4de zit 17 maanden, beide gepland vlug ;)
     
  12. Bianca019

    Bianca019 Lid

    22 jan 2006
    95
    0
    6
    ik ben echt zo blij dat ik niet de enige ben die vlug een tweede wil!
    bij ons begonnen de kriebels toen ons zoontje een maand of 9 was.
    nou hebben we vorige maand besloten dat 2 januari de laatste pil word :D
    dus we kunnen echt niet wachten
    nieuw jaar nieuwe kansen!


    liefs bianca
     
  13. Niet meer actief

    mijn 2e dat duurt nog voorlopig wel even:)
     
  14. Niet meer actief

    ik was net iets langer dan twee weken 19 toen ik Damian kreeg,ik ben van 28 juli en Damian 15 augustus,...ben nu zwanger van de tweede en als het goed is krijg ik die nog voor onze verjaardagen,dan moet ik nog 21 worden en damian moet dan 2 worden,dus verschilt heel weinig,damian is nu 15 maanden bijna
     
  15. Celinaaa

    Celinaaa Bekend lid

    8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Haii..

    Je bent niet de enige met babykriebels.. heb ik ook hoor maar hij is nog maar anderhalve maand. dus misschien gooien we de anticonceptie over een half jaartje wel aan de kant.

    Ik vind het leuk als er 1 tot 2 jaar tussen zit, want dan kunnen ze ook met elkaar spelen enzo, dat heb ik ook mn zusje en ik schelen anderhalf jaar en zijn echt beste vriendinnen.. xx Celina
     

Deel Deze Pagina