even een vraagje :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pien83, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien83

    pien83 Actief lid

    4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo,
    ik ben nieuw hier..
    ik heb een vraagje, ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil we willen graag kinderen...
    20 augustus was ik voor het eerst ongesteld weer na de pil, dat was dus gelijk goed..
    nu kreeg ik maandag 3 september dus een klein beetje bloedverlies, echt heel weinig.. en als ik dat uitreken had ik de eisprong, volgens de gemiddeldes? ik had ook al een paar dagen beetje raar gevoel in mijn buik... vanaf die donderdag ervoor al. we hebben om de dag geklust.
    wat zou dit zijn? kan het ook zijn dat de eisprong al eerder is geweest dat dit een innestelingsbloeding was? het is nu al over eigenlijk, paar druppels maar nog.
    ik heb ook ineens last van pukkeltjes (niet groot ofzo)
    en spierpijn.....

    help me alsjeblieft!

    liefs
     
  2. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wachten wachte wachten....dat is het enigste wat je kan doen...kan raak zijn kan ontpillen zijn :rolleyes: who now's?
    Wanneer zou je ongi moeten worden? daarna kan je een testje proberen... ;) suc6!
     
  3. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk eerlijk gezegd toch (gezien de data die je noemt) dat het inderdaad je eisprong is... En die pukkeltjes, tjaaaaaaaaaaaaaaaaa... Wordt de pil niet regelmatig voorgeschreven om acne een beetje in te dammen? Dat zou dus goed kunnen verklaren waarom je nu, na het stoppen met de pil, weer pukkeltjes krijgt....
     
  4. pien83

    pien83 Actief lid

    4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai, ik denk dat ik de 17e dan ongi zou moeten worden dus... ik zit nu precies in het midden van de cyclus. nou we gaan het zien..... ben erg benieuwd, vorige x voordat ik ongi werd, was ik misselijk en van alles last van de darmen pukkeltjes, alles wat er op leek maar toen werd ik ongi dus... ahaha.. jullie horen het!
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan het idd merken, sinds ik gestopt ben met de pil had ik meer pukkels, en nu sinds is zwanger ben voel ik me net een maanlandschap :(
     
  6. Niet meer actief

    goh meid, je bent niet de enige die dit meemaakt.
    Ik heb ineens allemaal pukkeltjes rond mijn mond, en op mijn benen...
    maarja... voor goed doel he :D
     
  7. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Pukkels kunnen idd een zwangerschapsverschijnsel zijn.

    Maar niks is nog met zekerheid te wachten, al klinkt wat jij beschrijft wel als een eisprong. Je moet echt nog wel even wachten. En de 18e kun je testen (kan met sommige tests ook eerder, maar ik zou even wachten tot de 18e).
    Succes op de wachtbank!
     
  8. pien83

    pien83 Actief lid

    4 sep 2007
    244
    0
    0
    hej,
    jullie zijn allemaal heel gezellig :)
    leuk dat jullie zo antwoorden enzo!
    ik ben erg benieuwd en nu maar wachten tot de 18e, ik ben ergggg benieuwd! ik hoop het heel erg maargoed :D
    liefs
     

Deel Deze Pagina