Ineens ovulatiebloeding?? Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nanami, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanami

Nanami Lid

22 aug 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

ik lees al een tijdje mee en heb er al heel veel van opgestoken :D Nu zit ik met iets raars deze maand: Gisteren middag ovu test gedaan en die was positief. Gelijk dezelfde avond ineens steken in mijn linker lies en krampen en gelijk een bloeding. Maar heel even en echt niet veel. Dus ik denk dat het een ovulatiebloeding was. Het gekke is, dat ik dit nog nooit eerder heb gevoeld en ook nooit eerder een ovu-bloeding heb gehad. Kan dit ineens komen? Zijn de hormonen in mijn lichaam aan het veranderen oid? Wie heeft dit ook weleens mee gemaakt?

groetjes!

2. sieppie

sieppie Niet meer actief

Heb het ook 1 of 2 keer zomaar gehad. Kennelijk wel normaal dus;)

3. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb toevallig een paar dageb geleden dit ook gehad.. ineens met afvegen lichtroze op het papiertje.. nooit eerder meegemaakt!

4. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ja! Ik! Ben verdikkie al sinds m'n 10de ongesteld en heb dit nu 3 keer meegemaakt. De ronde waarin we zwanger raakten (werd uiteindelijk een miskraam) en de afgelopen 2 cycli.

En het was een flinke hoeveelheid roze met vervelende steken in m'n lies, dus ik schrok me rot. Alleen duurde het bij mij een paar dagen...

Onze gyn zei dat het waarschijnlijk gewoon om een sterke ovulatie ging, waarbij het eitje met flink geweld uit de follikel werd geschoten.

Deel Deze Pagina